Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skaff deg en gammel laptop til Carsoft-bruk. Har selv en gammel Dell Latitude PIII 500Mhz som er dedikert diagnoselaptop. Den har com-port innebygd.

Skrevet

Beklager at jeg hijacker tråden din:

Jeg har samme problemet, USB funker ikke og laptop'en min har ikke seriell port. Prøvde å finne en billig bærbar å kjøpe, men ga opp pga. sykt høye priser på det jeg fant på QXL, Finn osv.

Nå ser jeg etter PCMCIA cardbus adapter, men alle nettbutikkene har vært utsolgt i lang tid. Ihvertfall den som koster 3-400 kr.

Ser jeg på feil sted??

Skrevet
Beklager at jeg hijacker tråden din:

Jeg har samme problemet, USB funker ikke og laptop'en min har ikke seriell port. Prøvde å finne en billig bærbar å kjøpe, men ga opp pga. sykt høye priser på det jeg fant på QXL, Finn osv.

Nå ser jeg etter PCMCIA cardbus adapter, men alle nettbutikkene har vært utsolgt i lang tid. Ihvertfall den som koster 3-400 kr.

Ser jeg på feil sted??

Se på Ebay du, kjøpte selv derfra og kom vel på ca 200,- totalt

Skrevet

Se der ja! Nå er det bestilt, kom på kr. 102,50 inkludert frakt og forsikring. Helt utrolig. Vel, foreløpig har jeg jo bare betalt...

Takk skal du ha! :D

• 1 month later...
Skrevet
Skaff deg en gammel laptop til Carsoft-bruk. Har selv en gammel Dell Latitude PIII 500Mhz som er dedikert diagnoselaptop. Den har com-port innebygd.

Da kan jeg kanskje snylte på diagnoseutstyret ditt for å sjekke feilkodene i bilen min en dag du har lite å finne på? ;)

må bare få ordnet vannpumpe + litt annet smådritt først.. :P hadde vært litt kos.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...