Allez Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 stemmer det at carsoft 6.5 ikke støtter overgang fra RS232 til USB?. takker for svar
bjalle Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Ja bare at det er omvendt,du mener sikkert usb til rs232 kabel,bruker du bærbar må du bruke ett pcmcia kort med comport utgang
Gunnar Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Skaff deg en gammel laptop til Carsoft-bruk. Har selv en gammel Dell Latitude PIII 500Mhz som er dedikert diagnoselaptop. Den har com-port innebygd.
dvil Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Beklager at jeg hijacker tråden din: Jeg har samme problemet, USB funker ikke og laptop'en min har ikke seriell port. Prøvde å finne en billig bærbar å kjøpe, men ga opp pga. sykt høye priser på det jeg fant på QXL, Finn osv. Nå ser jeg etter PCMCIA cardbus adapter, men alle nettbutikkene har vært utsolgt i lang tid. Ihvertfall den som koster 3-400 kr. Ser jeg på feil sted??
Haug530D Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Beklager at jeg hijacker tråden din:Jeg har samme problemet, USB funker ikke og laptop'en min har ikke seriell port. Prøvde å finne en billig bærbar å kjøpe, men ga opp pga. sykt høye priser på det jeg fant på QXL, Finn osv. Nå ser jeg etter PCMCIA cardbus adapter, men alle nettbutikkene har vært utsolgt i lang tid. Ihvertfall den som koster 3-400 kr. Ser jeg på feil sted?? Se på Ebay du, kjøpte selv derfra og kom vel på ca 200,- totalt
dvil Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Se der ja! Nå er det bestilt, kom på kr. 102,50 inkludert frakt og forsikring. Helt utrolig. Vel, foreløpig har jeg jo bare betalt... Takk skal du ha!
Richie85 Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Skaff deg en gammel laptop til Carsoft-bruk. Har selv en gammel Dell Latitude PIII 500Mhz som er dedikert diagnoselaptop. Den har com-port innebygd. Da kan jeg kanskje snylte på diagnoseutstyret ditt for å sjekke feilkodene i bilen min en dag du har lite å finne på? må bare få ordnet vannpumpe + litt annet smådritt først.. hadde vært litt kos..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå