Gå til innhold

Spesiell og påkostet E61 520dT Facelift

Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Tittet litt på nettet etter 520d facelift og kom over denne hvite, tøffe og ikke minst spesielle 520dT'n.. Enkelte ting falt ikke i smak og noe kunne vært gjort annerledes, men alt i alt må jeg si at dette var en gjennomført og tøff touring.. :)

89ef_27.JPG

8f05_27.JPG

9183_27.JPG

92a0_27.JPG

9494_27.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åff, de felgene ødlagger jo hele utseende på denne fete Touringen #-o

Til tross for kaklende dieselfirer, så er den faktisk 0,2 sekunder raskere fra 0-100km/t enn f.eks E39 528i.. Ikke annet enn imponerende syns jeg, og dette fra en 2.0 diesel firer.. 8)

Det er jeg helt enig i, har virkelig blitt effektive ja :) . Men hvordan er lyden i den 2.0 diesel firern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå er det en liten stund siden jeg lånte E61 520dAT LE'n, men lyden var helt vanlig.. Jeg syns imidlertid den bråker mindre enn tilsvarende biler (VW Passat 2.0TDi, Audi A6 2.0TDi etc).. Er spendt på å høre hvordan 177 hesteren blir, skal jo etter planen få bilen inne uka.. =P~

Ellers er jeg svært spendt på å høre hvordan E90 Alpina D3 er, men finner jo ingen lydfiler eller tester av denne bilen på nettet..

Jeg kan alltids skaffe en lydfil om du er interessert i det, når bilen ankommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spendt på å høre hvordan 177 hesteren blir, skal jo etter planen få bilen inne uka.. =P~

Ja, kan virkelig forstå at du er spendt! Blir jo julaften to ganger på en mnd. for deg i år 8) .

Jeg kan alltids skaffe en lydfil om du er interessert i det, når bilen ankommer..

Det hadde vært supert om du fiksa etterhvert :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...