Viko Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 åjadda, har du ikke sett sandvikens flotteste(og sansynligvis eneste) jultre da! Joda det var just det eg hinta til. Du begynte tidleg. Du vet vel korfor plassen din blei kalt badet? Btw, noen i bergensområde som trenger alufelger på vinter med piggfrie dekk? Dei har stått på E-39, et sett 15" (orginale BMW) og muligens eit sett med 16" om det kommer 17" på bilen no.
xZoPpY Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Nesttun ja.. om noen er med på en liten samling må det bli gitt en lyd
Hawkon88 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 får se når/hvis jeg får bytta vag-tralla mi i e32en.. fant ut det ble for kjedelig med fwd på snø..
eriklepe Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 åjadda, har du ikke sett sandvikens flotteste(og sansynligvis eneste) jultre da! Joda det var just det eg hinta til. Du begynte tidleg. Du vet vel korfor plassen din blei kalt badet? Btw, noen i bergensområde som trenger alufelger på vinter med piggfrie dekk? Dei har stått på E-39, et sett 15" (orginale BMW) og muligens eit sett med 16" om det kommer 17" på bilen no. klart jeg vet det er sikkert en av dem som kan historien best! Har mannet meg opp et par ganger til å stå foran en større forsamling og fortelle, hater det egentlig! Du skulle kommet med de felgene tidligere, da jeg trengte noen til e34en. var så kjipt med stålfelg.
Viko Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 klart jeg vet det er sikkert en av dem som kan historien best! Har mannet meg opp et par ganger til å stå foran en større forsamling og fortelle, hater det egentlig! Du skulle kommet med de felgene tidligere, da jeg trengte noen til e34en. var så kjipt med stålfelg. Ja sant nok, tenkte på deg da eg la ut annonsen, pga (no offence) ja såg stusseleg ut med stålfelger, hehe.
B m w 5 2 5 i Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Burde vel kunne klare å samle noen biler en kveld? er jo en del herfra fra Bergen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå