xZoPpY Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Ja, nå har jeg fått lappen for et par dager siden og er ivrig på å være ute og kjøre nye bilen min Hvor er folket i Bergen? Noe kjøreliv om kveldene eller? Var ute en god stund i går, men så ikke så stort.. virka som det var dødt med biler rundtom..Hadde jo vært kjekt å sett på hvilke prosjektbiler som ruller rundtom Hvor har dere gjemt dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 sotra. holder på med 335 i e30. samme hawkon fra båtportalen og håkon på msn.. bare til å stikke utom hvis du vil snuse litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Ja det kan jeg ta å gjør om jeg er i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 3serie Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 gratulerer med lappen. mye kjøring ute i Åsane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 nesttun og åsane finner du rånere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Tusen takk Jess, er ikke langt fra nesttun.. åsane og er en mulighet.. no ska det rånes! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 Rån med stil, og bruk hue!! Fort gjort og la seg rive med og ta vann over hue.. Du skjønner hva jeg mener. Grattis med lappen og en tilsynelatende flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 jeg råner til og tilbake fra jobb i byn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Nesttun Nesten hver dag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Er vel Mye liv på Nesttun på Statoil der osv? Noen som henger ved Lagunen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Er vel Mye liv på Nesttun på Statoil der osv? Noen som henger ved Lagunen? Er mye bedre å være på nesttun Men skjer jo at det blir en stripe mellom lagunen og nesttun da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 meld dere inn i bergen gatebilklubb da! Der trenger man sårt flere bmw entusiaster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Nestun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 jeg råner til og tilbake fra jobb i byn. Ja det har eg sett, grattis med 5eren. Ser jula begynte tidleg på badet i år. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 åjadda, har du ikke sett sandvikens flotteste(og sansynligvis eneste) jultre da! femmeren var ment som en "mellombil" men er såpass fornøyd med den at jeg tror jeg beholder den til neste år og som til-fra jobb bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå