rhildre Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Ser ut for å bli strøkent, stå på videre! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Detta blir saker! Digger E3 og med de alpina hjula blir den knall Hilsen Trond Jepp, for håpe det blir fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Dette er en så fet bil! Du gjør en kjempe jobb!! Du kanskje kan få litt inspirasjon hvis du kikker litt på den siden her, er et par kule projekter der! Er gratis og registrere seg! www.rejsa.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Dette er en så fet bil! Du gjør en kjempe jobb!! Du kanskje kan få litt inspirasjon hvis du kikker litt på den siden her, er et par kule projekter der! Er gratis og registrere seg! www.rejsa.nu Takk for det skal ta meg en tur inn på siden og kike og se hva der er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Har nå begynt og montere i hop igjenn. Bilder kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Nydelig takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Gratulerer med vellykka resultat. Denna ble pen! Ser ut som det er svart interiør i den også? Et par kule detaljer med e3 er etter min mening tankpåfyllinga bak skiltet og pistolgrepet på innvendige døråpnere Få på Alpina hjula nå Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Veldig fin E3 du har skaffet deg... Det må jeg si. Gleder meg til den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Gratulerer med vellykka resultat. Denna ble pen! Ser ut som det er svart interiør i den også? Et par kule detaljer med e3 er etter min mening tankpåfyllinga bak skiltet og pistolgrepet på innvendige døråpnere Få på Alpina hjula nå Hilsen Trond Hei takk for positiv tilbakemelding interiøre på denne er blått, men setene er litt slitte, spesielt førersete :/ så det må jeg få trekt opp igjenn om jeg ikke får taki et annet orginalt sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 Veldig fin E3 du har skaffet deg... Det må jeg si. Gleder meg til den er ferdig! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå