Humman Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 De nye skiltene med flaget på er dritstygge. E39 passer best med felger med kant ja. har selv orginal rondell. 8.5* fram og 10* bak. sikkelig kant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 Mine blinker og "pulserer" som de selv vil.. Og blinkersen går 3 x så fort.. Samme problem som jeg har. De skal bort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Mine blinker og "pulserer" som de selv vil.. Og blinkersen går 3 x så fort.. Samme problem som jeg har. De skal bort nå mm =) var godt å få på orginale ja.. Kjøpte brukte orginale prefacelift lykter med hvit blink jeg.. Veldig fornøyd De nye skiltene med flaget på er dritstygge. E39 passer best med felger med kant ja. har selv orginal rondell. 8.5* fram og 10* bak. sikkelig kant:) Kjøpte bevist skilt med flagg, og synes det ble pent.. Enig ang. felgene da.. bare synd "alle" har rondell felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Skal bestille litt deler fra koed nå.. blandt annet bakpotte.. Valget står mellom simons og scorpion.. 10dkk forskjell på de to.. Hva velger jeg? har hørt at scorpion er veldig kvasst og høylytt? erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Feit bil! Tror jeg hadde gått for scorpion, da mange sier at simons er litt "jalla" for å sette det på spissen. Men bruker å være mye større prisforskjell enn 10kroner... Har ingen personlige erfaring ang lyden, bare synser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Takk! den simons potte til m-tech fanger er litt dyrere enn den vanlige.. 10ddk forskjell fra scorpion.. har ikke peiling om hva jeg skal ta, men blir vell scorpion.. kresen på lyd å da, så håper jeg blir fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Fikk førerkort på mandag.. hææli det så lenge bilen gikk.. stoppa til meg på tirsdag, står på verksted for inspeksjon nå.. ser ut som det ikke blir lånke treff og bimmerstreff på meg i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Grattis med lappen! Synd med bilen da, hva skejdde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Den går varm.. håper bare ikke topp/toppakning har fått det.. håper jeg får den tilbake i dag.. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 fått tilbake bilen?? så du kjæm dæ på lånke i mårra??? håpe æ får se bilen din i mårra æ :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Ble ikke tur med bmw`en i helga nei.. må skifte vannpumpe, det gjør jeg til uka.. Har mange pene bilder av bilen din fra i dag ALLSTAR.. fy faen så pen den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 takk takk vil gjerne ha bilder vis du har ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 fin bil du har gi en lyd på nor du for på eksosen vil vite ka du syns før eg bestiller meg et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Det skal jeg gjøre, lynvingen! Nå er bilen på veien igjen, og det ser ut som alt funker fint nå. Har bytta vannpumpa..Bare så surt at den ikke funka i lånkehelga.. Venter bare på visakort nå, så kommer det vell en fin liten palle fra koed snart Allstar, skal sende deg bilder, har lagt deg til på msn! vegar_brondbo90 at hotmail.com er meg-.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Byttet vannpumpe.. Før polering: Nypolert og "shadowline", svart tape : ) "svsol" her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå