Vegar br. Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Joa, bare synd bilen er krasja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Skaffes så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Du som knuste den? gikk alt bra med folkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Det er 2,5 uker siden jeg krasjet, det var på lånke :/ Ingen skadet nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ajaj, det der så ikke billig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kondolerer !!! det der er utrolig kjedelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kjedelig ja. kan bli et stygt tap, kjørte jo på bane så. Lett å være etterpåklok om akkurat dette, så trenger ikke kommentarer om hvor dumt det var etc. Det er mulig at oppretter-linja på videregående skal ha bilen som vinterprosjekt, i mitt eie. Det blir i såfall redningen. Hvis ikke selger jeg den i deler. Den er jo verdt litt som den står. 2,5l med gir, topp stand. komplett skinninteriør, m fanger, 2 sett 18" felg, dører, skjermer, panser, forstilling osv. Kommer tilbake til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Oi oi, synd! Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Isj - og isj ! Føler med deg akkurat nå - om det skulle være noen trøst...... Håper du setter den i stand om mulig. Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mY6 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Virkelig synd med bilen, den var utrolig pen! Er interessert i å kjøpe M-fanger din om du skal selge i deler. Bare sånn at du vet om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Takker De fleste skjønner ikke at jeg gidder bruke så my på bil, men prøver å si at det ikke er kjøpesummen som er viktigst, men det å gjøre et bra kjøp Hadde E39 som førstevil jeg også (kræsja den etter 2måneder men) Alle sa til meg at jeg ikke burde gidde og ha så dyr førstebil, men tipper de bare var sjalu, de hadde nokt kjøpt dyrer bil hadde de hatt pengene -Grattis- 523`n er digg og kjøre **Kondolerer** Fikk ikke med meg at den var kræsja =( Da ender den vell på skraphaugen sammen med min kanskje ? Jeg taka med den, så blei kanske litt mer skader på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg skulle egentlig kjøre med scorpioen på banen, det bestemte jeg meg for på mandag (den ukeen). Skrudde på den til fredags kveld kl 12, da ga jeg opp den. Hadde så lyst til å kjøre på bane, at jeg bestemte meg for å ta bimmern, men da måtte jeg få sveisa eksosen først (for å i det hele tatt kunne kjøre). Hadde snakka med en kompis at jeg kunne låne bukken hans, men han fikk jeg faen ikke tak i når det kom til stykke. Skulle opp på jobb kl hall 7 den lørdagen, så dro forbanna hjem og la meg. Etter jeg hadde sovnet ringte han, og sa jeg måtte komme, så skulle jeg få låne bukk. Da ordnet det seg omsider. På vei hjem derfra punkterte jeg. BRA! var såppas at jeg enda kunne kjøre, så sneglet meg hjem og la meg. Så var det opp å kjøre budbil på morgenen (samme dag som krasjen). Var ferdig der kl 10, så dro jeg å skiftet dekk, og la resten av "spoledekkene" inn i bilen og la i vei til lånke. Kom kl 13.05. Innsjekken stenge kl 13, Men jeg fikk omsider krangla meg til å kjøre. Flaks, for det var egentli fullt. Bytta dekk, og stilte meg i kø. Jeg hadde ikke fått NOE breefing om kjøringa, dårlig av arrangørene. Hadde det stygg arti i noen runder, eneste som ødela var at det ikke er noen som helst form for brems i diffen. Men gikk an å sladde uansett. Så var det en runde jeg kom litt langt ut i svingen svingen før langstrekka, så syns jeg bilen begynte å oppføre seg så rart. Etterpå fant jeg ut hvorfor.. Jeg hadde kommet ut på glattkjøringsfeltet, som er en del av langstrekka, som jeg ikke hadde hørt NOEN ting om. snurra og braste inn i rekkverket, tok også nederdelen på en mast på bomringanlegget på banen. Arrangøren hinta om at det kom til å bli dyrt til meg, men det er nok hans ansvar. Men jeg og passajeren kom fra det helt uskadd, det er jo det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 uff uff... du må rette bil`n ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå