Frode D Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Er sikkert mange som har spurt om dette, men søkefunksjonen førte bare til en blank side, så lager en ny tråd så får heller noen kjefte litt Grunnen er at jeg skal ha meg nye felger med tiden og da med kant. Ser etter 17" eller helst 18" og i bredde foran 8/8.5 og bak 9/9.5/10. Har tenkt på: Brock B1 (oppbrukt?) Keskin KT4 (frister mest for tiden) Keskin KT1 Zito Titan Viss noen kan komme med forslag til felger og helst med bilder av felg montert på bil, hadde det vert glimrende. Og forhåpentligvis til hjelp for flere enn meg
Gjest Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Tramont Staria. www.tramont.fr/showroom/bmw/bmw_e36e.jpg
TOREBMW Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 hva med oz mito? helt rå felger synes jeg
Frode D Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Gode forslag begge to, hadde glemt Mito felgene i slengen. Tramont Staria var en god utfordrer også! Flere ønskses også
zuir4m Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 http://www.felge.de/images/felgen/gross ... ett-18.jpg disse er sinnsykt rå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå