Yngvejos Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Har et par m-tech stoffstoler til salgs. Førerstolen er slitt, men passasjerstolen ser ganske bra ut. Litt slark i understellet på dem, tror det er lagerboltene i forkant som bør byttes. (koster 10-12 kr på gs.) Selges for 1000kr eller bud. Et lyst baksete kan følge med gratis i prisen. Bedre bilder kommer iløpet av dagen når jeg har skrudd dem ut av bilen.
Yngvejos Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Her er bilder. Har glemt å nevne at det ikke er vipp i ryggen. Stolene er perfekte om man har en bra stol fra før, for delene fra passasjerstolen kan flyttes over på en førerstol.
raymotor Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 alle "vippe" fungsjoner funker som de skal? om så: så byr jeg 1000 om du sender dem. send meg en pm så blir vi vell enige;)
Yngvejos Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Alle funksjonene fungerer. Med vipp i ryggen, mener jeg at det er stoler til 4-dørs, man kan ikke brette fram ryggen for å klatre inn i baksetet. Prøver først å selge de til noen som kan hente.
raymotor Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 okai.. sjønner men si ifra.. tar de jeg om jeg får;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå