Espen M33 Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Langt og langt.. Alt er jo relativt. Tror det ble ca.650Km fra Shell på Batnfjord til hotellet i Mo når jeg målte sist. Det unnagjorde vi på 9 timer. Synest ikke det er så ille når man kjører en grom bil og har med en beifahrer som man kan prate litt skjit med av og til
Mr.Silver Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Langt og langt.. Alt er jo relativt.Tror det ble ca.650Km fra Shell på Batnfjord til hotellet i Mo når jeg målte sist. Det unnagjorde vi på 9 timer. Synest ikke det er så ille når man kjører en grom bil og har med en beifahrer som man kan prate litt skjit med av og til 650km var jo faktisk ikke så veldig ille det da. er jo ikke noe kortere til Rudskogen da igrunn, har kjørt dit flere ganger Skulle nesten vurdert en tur til ACR før jeg har fra meg skjønnheten da
Espen M33 Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Det er omtrent like langt til Rudskogen ja, men det tar lengre tid å kjøre dit pga mye trafikk.. Jeg har på grunn av det, og at Rudskogen er en mye dårligere bane, valgt å nedprioritere den kraftig. På ACR er det også vanligvis ikke noe problem å få kjørt så mye man vil.. Det er noe jeg setter stor pris på
Mr.Silver Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Det er jo absolutt ikke noe å klage på å få kjøre så mye man vil. .har ikke kjørt på rudskogen jeg da, bare vært der Men det blir vell banekjøring en gang før jeg selger håper jeg
Naitsirk Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 litt out of topic.. snakk i ACR... er en veeeldig bra bane:) og i 2008 er det snakk i at det skal bli 3 stk treff dvs at sommer å høsttreff går som vanlig med det som bruker å skje, partycamp ovs osv.. det er snakk i å lage et KUN banekjørings treff i mellom disse to treffene.. med bare banekjøring
Dan Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Banekjøringstreffet går jo bare 3 uker før høsttreffet, så mtp de strenge reglene og KUN kjøring, så blir oppslutningen liten ift de ordinære treffene. Her har man en stor sjanse til å få kjørt MYE I tillegg skal www.banetreff.com arrangere minst 2 treff i 2008, så her blir det muligheter for folket til å teste vidunderet sitt Mr. Silver: Du må jo ta deg en tur! Jo flere E30 M3 jo bedre
Mr.Silver Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Mr. Silver: Du må jo ta deg en tur! Jo flere E30 M3 jo bedre Hadde vært veldig gøy.. vi får se om jeg er på sjøen eller ikke når treffene er og ikke minst om jeg har min kjære enda
Dirty Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Fyr laus! er jo en ombygd bil,så man ødelegger jo ikke en orginal m3 Fant et bilde av når vi hadde den i mandal
JAL_535i Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Lager meg banebil og vurderte warsteiner utseende selv. Bilen blir i alle fall hvit.. om ikke warsteiner, så noe hjemmelaget kanskje =)
smood Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hvit e30 m3, bbs rs med gullsenter Flotteste kombinasjonen som kan bli på den bilen...
Delousion Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hvit e30 m3, bbs rs med gullsenter Flotteste kombinasjonen som kan bli på den bilen... Må si meg helt enig der! Får liksom så "strøkent" utseende! Var en til salgs på autodb for en stund siden, og den var akkurat slik OT: Tror jeg går for Montegoblau på min E39 nå til vårs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå