Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Langt og langt.. Alt er jo relativt.

Tror det ble ca.650Km fra Shell på Batnfjord til hotellet i Mo når jeg målte sist. Det unnagjorde vi på 9 timer. Synest ikke det er så ille når man kjører en grom bil og har med en beifahrer som man kan prate litt skjit med av og til :)

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Langt og langt.. Alt er jo relativt.

Tror det ble ca.650Km fra Shell på Batnfjord til hotellet i Mo når jeg målte sist. Det unnagjorde vi på 9 timer. Synest ikke det er så ille når man kjører en grom bil og har med en beifahrer som man kan prate litt skjit med av og til :)

650km var jo faktisk ikke så veldig ille det da. er jo ikke noe kortere til Rudskogen da igrunn, har kjørt dit flere ganger :)

Skulle nesten vurdert en tur til ACR før jeg har fra meg skjønnheten da 8)

Skrevet

Det er omtrent like langt til Rudskogen ja, men det tar lengre tid å kjøre dit pga mye trafikk.. Jeg har på grunn av det, og at Rudskogen er en mye dårligere bane, valgt å nedprioritere den kraftig. På ACR er det også vanligvis ikke noe problem å få kjørt så mye man vil.. Det er noe jeg setter stor pris på :D

Skrevet

Det er jo absolutt ikke noe å klage på å få kjøre så mye man vil. .har ikke kjørt på rudskogen jeg da, bare vært der :)

Men det blir vell banekjøring en gang før jeg selger håper jeg :D

Skrevet

litt out of topic..

snakk i ACR... er en veeeldig bra bane:)

og i 2008 er det snakk i at det skal bli 3 stk treff :)

dvs at sommer å høsttreff går som vanlig med det som bruker å skje, partycamp ovs osv..

det er snakk i å lage et KUN banekjørings treff i mellom disse

to treffene.. med bare banekjøring :)

Skrevet

Banekjøringstreffet går jo bare 3 uker før høsttreffet, så mtp de strenge reglene og KUN kjøring, så blir oppslutningen liten ift de ordinære treffene. Her har man en stor sjanse til å få kjørt MYE :D

I tillegg skal www.banetreff.com arrangere minst 2 treff i 2008, så her blir det muligheter for folket til å teste vidunderet sitt 8)

Mr. Silver: Du må jo ta deg en tur! Jo flere E30 M3 jo bedre ;)

Skrevet

Mr. Silver: Du må jo ta deg en tur! Jo flere E30 M3 jo bedre ;)

Hadde vært veldig gøy.. vi får se om jeg er på sjøen eller ikke når treffene er og ikke minst om jeg har min kjære enda ;)

• 2 months later...
Skrevet

Fyr laus! er jo en ombygd bil,så man ødelegger jo ikke en orginal m3 :)

m32bd3.jpg

Fant et bilde av når vi hadde den i mandal

:whistle:

• 2 weeks later...
Skrevet
Hvit e30 m3, bbs rs med gullsenter :D Flotteste kombinasjonen som kan bli på den bilen...

Må si meg helt enig der! ;) Får liksom så "strøkent" utseende! Var en til salgs på autodb for en stund siden, og den var akkurat slik :D

OT: Tror jeg går for Montegoblau på min E39 nå til vårs :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...