LarsFromasj Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Hei! Sitter å tenker på å bygge en Warsteiner Replica - eller ikke - ut av min E30 M3. Tanken i utgangspunktet var å lakke den opp igjen i original Diamantsort, trekke om skinninteriøret, montere inn mye originalt ekstrautstyr og ha alt 110% strøkent. Warsteiner-replicaen blir jo mer banebil. Hele bilen må omlakkeres hvit med ///M striper, dekalsett må på. Interiøret blir jo kun et bur og et par bøttestoler. Flocka dashbord etc. Når det kommer til det praktiske er det jo ingen tvil. I utgangspunktet skulle det jo bli en bruksbil så. Men det hender ting blir tatt helt ut, så å bygge en Warsteiner-replica frister mye.
Larsinnj Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Jeg har også jævli lyst til å prøve det en gang, men siden jeg er bare 16 år og går vg1, så blir det vel ikke i nermeste framtid! Må vell noen timer i garasjen å lære meg forskjellige ting før det kan skje! Men er totalt forelsket i de bilene der!
Naitsirk Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 warsteinere er jo kult hva med jägermeister eller red bull da ?
MPowered Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 M3 er ikkenoe bruksbil uansett. Warsteiner!
Mr.Silver Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 M3 er ikkenoe bruksbil uansett. Warsteiner! Hvorfor er ikke M3 noe bruksbil? Brukte min hver eneste dag fra jeg fikk skilt på den fram til midten av oktober jeg no problem det Kan jo ikke kjøpe seg en slik bil for å ha den stående i en garasje å støve ned. Må jo vises fram
///MoePower Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 M3 er ikkenoe bruksbil uansett. Warsteiner! Hvorfor er ikke M3 noe bruksbil? Brukte min hver eneste dag fra jeg fikk skilt på den fram til midten av oktober jeg no problem det Kan jo ikke kjøpe seg en slik bil for å ha den stående i en garasje å støve ned. Må jo vises fram Her sier jeg meg enig
OAF Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Rått med Warsteiner bil,men jeg hadde heller beholdt den slik som den er,å fiksa den opp litt! pen bil Jævlig sugen på slike felger som står på warsteiner'n der! dritråe til e30 m3!!
sh0rty^ Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Litt ot men samtidig ikke ot til trådstarter. Ser du har en s50 motor oppi der. Kjører du med 6 trinns eller 5 trinns 3l kasse? Ossen mellomaksel kjører du med? Og ossen gjorde du det med motorfestene, hvilke brukte du? Og radiator, hvor har du tatt radiatoren fra? Mye jobb å koble opp det elektriske ( ews kit osv ) Holder på med dette selv ser du
knut_olestad Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Personlig synes jeg warsteiner er litt mye brukt, det finnes jo flere geniale banemotiver man kan bruke Jägermeister foreksempel, den som gikk her var sykt tøff.
Espen M33 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 M3 er ikkenoe bruksbil uansett. Warsteiner! Hvorfor er ikke M3 noe bruksbil? Brukte min hver eneste dag fra jeg fikk skilt på den fram til midten av oktober jeg no problem det Kan jo ikke kjøpe seg en slik bil for å ha den stående i en garasje å støve ned. Må jo vises fram Ikke vises fram, brukes! Rart at ikke flere har skjønt hvordan en E30 M3 skal brukes. Den er ikke lagd for å skli langsomt langs den lokale rånestripa, den er lagd for å banke runde etter runde på asfaltbaner rundt omkring Det er først da den virkelig trivest. Om den da er hvit,blå, svart eller gul spiller ingen rolle.
Yngvejos Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Lakk den hvit og dropp warsteiner dekoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå