Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel greit å skrive 540i. Hvis han har hatt planer om å putte i en v8. Jeg har en 350csi compact jeg for jeg har planer om å putte i motor fra 850csi... eh, neivel da:)

Var vel mer 500 det der...

Skrevet
nye eageleyas

Eagleeyas faktisk.... Den var ny... Ikke for å slenge dritt om dette prosjektet men 25 k for en -88 E34 uten motor er å dra den litt langt. Men det er MIN mening.

Fy faen som jeg lo av Eagleeeyas! :D Dagens !!! :lol:

Skrevet
Ser ikke problemet? Er bilen som beskrevet så er det jo egentlig et greit kjøp. Ikke tenk for mye på at det ikke er lakk!

Høh..

Greit det er nye felger og dekk til noen tusen, men uansett hvor lite rust det skulle være her, så betviler jeg han får særlig mer enn 10 MAX 15 lapper.

Skrevet

Hallo...

La nå denne stakkars annonsøren få være i fred. Han har sine begreper og det skulle ikke forundre meg at det var angeleyes han mente selv om han skrev eagleeyes. Stor forskjell på engel og ørn men begge flyr jo da...

Nei gutter. Ikke "mobb" annonsen hans. Helt unødvendig.

Rent bortsett fra det så ser det ut som gutten har gjort en god jobb. Bilen ser klar ut den med tanke på både motor og lakk. Er jo en glimrende mulighet til å skaffe seg et veldig godt utgangspunkt som en kan skape resten av selv.

Det er jo ikke ofte man ser.

Som regel så er det biler skapt ut i den villeste fantasi . Skulle tro noen av de var tegnet av en drita full Kjell Aukrust eller klipt rett ut av Donald.

Med andre ord. Det triller mye sygt på veiene i Norge. Denne kan bli pen med riktig eier.

Skrevet

så vidt jeg vet er det faktisk en amerikansk lykteprodusent som heter eageleyes, mener de produserer blant annet klarglass til MB w201.Vet ikke om det er det han mener da..ellers synes jeg det var litt ufortjent kritikk av denne..greit nok ikke noen 540, men det kan jo bli det..

Skrevet

Den er jo klargjort for v8 da, hvis man ser på plasseringen av bremsekraftforsterkeren.. Hadde jeg hatt en v8 liggende så måtte jo dette vært midt i blinken, pris kan jo alltids diskuteres..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...