sigurd_E34 Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Har en 520 E34, fra 1995. Det er mystisk feil på det elektriske. For det første virker verken tåkelyset (bak), nummerskiltlyset eller ryggelyset under kjøring, og varslingslampen til tåkelyset (bak) på instrumentpanelet lyser oransje. Dersom jeg åpner bagasjeromslokket gløder det såvidt i bagasjeromslyset og nummerskiltlyset. Åpner jeg bagasjeromslokket når motoren er avskrudd kommer det en lyd fra under panseret, der hvor hovedlysene forfra på venstre side sitter. Høres nesten ut som om den motoren man kan justere høyden på lysene med jobber i press. Har sjekket alle pærene bak og sikringene i motorrommet, og gikk over kontaktene til lysene i bagasjeromsluken, men ingenting var feil der såvidt jeg kunne se... Hadde vært fint om noen viste hva dette kan være?
tonyku Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Dette hadde jeg på min å. Jeg byttet ut de ledningene som gikk fra bagasjen til bagasjelokket. Tror dem ligger på venstre siden om jeg ikke tar helt feil. Mine hadde nærmest brent opp. Jeg byttet kablene å hadde lys der det skulle være Det er foresten veldig mange kabler
todleif Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Eg hadde ikkje ryggelys på eine siden og tåkelyset lyste når eg tok opp bakluka. Og sentrallåsen kobla seg ut og inn når eg tok opp bakluka. Eg fann ut at ca 5 ledninger var avkutta og ca 6-7 ledninger var avisolerte. Ledningene er på venstre side av bakluka. Du får ta av teipen rundt og sjekke om du har ledningsbrudd der.
Gunnar Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Gutta før meg er garantert inne på det, ledningene i luka er et problem på E34, og med jordfeil/kortslutning der får du mange rare symptomer. Panserledningene har også en tendens til å gå etter en stund.
sigurd_E34 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Takk for hjelpen, da kommer jeg nok til å tilbringe imorgen kveld i garasjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå