kazynor Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Noen som har noen gode triks for å gjøre bilen vinterklar? oljen er bytta, motor rens er tatt og sånn, men tenkte på noe å ha på listene og i dørlåsene? for jeg har merket at de siste dagene, i takt med at det har blitt kaldere, så har den blitt mer og mer "trå" å vri rundt nøkkelen. om dette er kulda eller noe annet vet jeg ikke...noen som vet hva som bør brukes for å få den god igjen? er sånn over alle låsene igrunnen. irriterer vettet av meg hehe. lurte også på å smelle i noe dyserens ved neste tank fylling...noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet November 27, 2007 Share Skrevet November 27, 2007 Silikonstift på dører og bagasjeluke funker bra. Låsolje (ikke spray) i låsene gjør også susen. Koster lite, og sparer for mye irritasjon Har i tillegg liggende en låsspray i bensinluka om døra virkelig skulle slå seg vrang... I tillegg kan det jo anbefales motor og kupévarmer om du har noen kroner til overs på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 27, 2007 Forfatter Share Skrevet November 27, 2007 hehe ja de pengene skulle jeg gjerne ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 I bensinluka? Har du god plass der eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 I bensinluka? Har du god plass der eller? =) Ikke alle som handler låsespray på 5 liters FK kanner vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 I bensinluka? Har du god plass der eller? =) Ikke alle som handler låsespray på 5 liters FK kanner vettu. Hvordan får dere opp bensinluka? Den blir låst av sentrallåsen på mine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 trykker på "lås opp knappen" på nøkkelen så er min åpen i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Hva treneger mann du låsolje til når sentrallåsen virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Hvordan får dere opp bensinluka? Den blir låst av sentrallåsen på mine biler. Når du låser bilen, så låses automatisk bensinlokket seg. Dette er pga at ikke noen skal stjele bensinen din når du ikke er tilstede (er ikke lås på "korken"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Stjele bensinen? Har det skjedd noen ever? Du får heller kjøpe deg fjernstyrt sentrallås. Tror schmiedmann har, og det er ikke så dyrt. Og så må du huske å sjekke om kjøleveska er i god form. Mange bensinstasjoner har måleapparat for å måle hvor mye den tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Stjele bensinen? Har det skjedd noen ever? Du får heller kjøpe deg fjernstyrt sentrallås. Tror schmiedmann har, og det er ikke så dyrt. Og så må du huske å sjekke om kjøleveska er i god form. Mange bensinstasjoner har måleapparat for å måle hvor mye den tåler. Eh, ja? Aldri sett olsenbanden eller? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 hehe, viste faktisk ikke at den luka låste seg:D Lite bruk for den sprayen der da, men vet hvor den er. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 en annen grunn til at den er låst er vel for å slippe at folk putter diverse mer eller mindre flytende ting nedi der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 lurte også på å smelle i noe dyserens ved neste tank fylling...noen anbefalinger? Lurer på dette jeg og.... Noen som har noen gode anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå