L-V.H Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 følger ikke med vinyl.. rundt 2-3 måna gammel.. koster ikke så mye for vinylen vist du bestiller den fra utlandet.. søk deg rundt på google.så finner du mange levrandører. eg trur eg får sendt den i posten ja.. vett ikke kor mye vekta på den er ..
boost Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 okey. sjå om eg finner noe. du har ikkje ein link der du handla vinyl ifra da? denne kutter bare? funker ikkje med farge å mekking der:)? har ikkje so go greia på dette:) såg berre på når ein laga til meg.
L-V.H Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 den kutter bare.. kan følger med ein kule pen som du kan setter der kniven er. men vett ikke hva den skal brukes til.. skal du ha andre farger så kjøper du bare vinylen i den fargen du vil ha. .elle chrome osv..
boost Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 finner ikkje noe vinyl eg på ein rull på 30m hva koster dette?
L-V.H Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 http://www.signwarehouse.com/c-vinyl-supplies.html Her selger dei vinyl.fks
L-V.H Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 den billigaste koste rundt 90 kr for 10 meter.. + porto..
L-V.H Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 bud er notert . men tviler på at eg gidder og selge den for 3K
Tam Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Kan kjøpe den ny for drøye xxxx kr fra USA og selv med frakt blir det billigere å ta den fra USA for en som kjenner systemet noe jeg gjør. Når du sier du ikke gidder selge den for 3k trekker jeg mitt 3k bud og tipper NeonMuffler gjør det samme da vi hadde kjøpt den på spleis. For en som ikke har peiling på egenimport er 3k en ok pris
L-V.H Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 betalte ganske mye i frakt fra usa eg da.. men bare kjøp fra usa.. der greit det ...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Var det m3 fanger som blei ødelagt? Selge den til meg? Hvis den er i MAX 2 deler:P Send PM hvis intr.
knut_olestad Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Den kulepennen brukes til å skrive på papir, for å lage sjablonger og den slags, genialt om man skal lakke motiver.
Ole@Automote Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Jeg har selv en sånn foliekutter og betalte 25 000kr for den, nå er min i industri kvalitet og av ett rimelig kjent merke i folie skjærings industrien, men 3 tusen for denne kutteren er ikke spesielt mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå