R Andersen Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Ikke kødd med en orginal bil da Det orginale er jo til syvende og sist fetest! Ingenting er perfekt orginalt.. E46 M3 er det så mange av, så det gjør ingenting å legge sin personlige stil over en slik. Liker planene til trådstarter, og skal bli spennende å se den ferdig!
j_b Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 mowz Skrevetkjørte du e18 fra drammen mot oslo i går? nei, er bare i oslo jeg hehe, jeg jobber som kokk på en restaurant på frogner oslo, så mat får jeg herfra min årslønn er underkant av 250000,- men har klart å jobbe litt ekstra for noen ekstra kroner.. har noen biler ja, men banken eier dem -Roger- Skrevet Hvorfor skifte til hvit farge i instrumentet? har tro på det vil bli kult, litt lei av den samme farge i bmw hele tiden. men pærene koster under 30kr pr stk, så hvis det blir dårlig så bytter jeg tilbake bare. hehe, det er bare de planene jeg har tenkt på bilen, skal ikke overdrevet style den nei, er ikke fan av det heller jeg har heller ikke carbon feber, så masse carbon blir det heller ikke. det maste skal være som bilens farge.. har lyst på hvit m3, men det er en del av dem nå, så jeg vet ikke, få se.. kanskje beholder den sånn som den er.. syns bak skjermen ser ikke brei nok forhold til foran, kanskje få den 1cm breiere på hver side, hvis den fortsatt kan se som orginal ut da. har faktisk stoptech 355mm bbk, men pga 20" felgene så skal jeg ikke bruke dem, til salgs om noen er intresert, den er som ny! det er denne frontfanger jeg vil ha johnny
-Roger- Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 mowz Skrevetkjørte du e18 fra drammen mot oslo i går? nei, er bare i oslo jeg hehe, jeg jobber som kokk på en restaurant på frogner oslo, så mat får jeg herfra min årslønn er underkant av 250000,- men har klart å jobbe litt ekstra for noen ekstra kroner.. har noen biler ja, men banken eier dem -Roger- Skrevet Hvorfor skifte til hvit farge i instrumentet? har tro på det vil bli kult, litt lei av den samme farge i bmw hele tiden. men pærene koster under 30kr pr stk, så hvis det blir dårlig så bytter jeg tilbake bare. Jeg tenkte på at i m3 er det vel ikke sort bakgrunnn som det er i de vanlige bmw'ene?
j_b Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 mowz Skrevetkjørte du e18 fra drammen mot oslo i går? nei, er bare i oslo jeg hehe, jeg jobber som kokk på en restaurant på frogner oslo, så mat får jeg herfra min årslønn er underkant av 250000,- men har klart å jobbe litt ekstra for noen ekstra kroner.. har noen biler ja, men banken eier dem -Roger- Skrevet Hvorfor skifte til hvit farge i instrumentet? har tro på det vil bli kult, litt lei av den samme farge i bmw hele tiden. men pærene koster under 30kr pr stk, så hvis det blir dårlig så bytter jeg tilbake bare. Jeg tenkte på at i m3 er det vel ikke sort bakgrunnn som det er i de vanlige bmw'ene? nei, den er grå i bakgrunn. johnny
-Roger- Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Ja, var det jeg også mente og det er jo meeget pent! Kanonpen bil du har der, og gleder meg til å se forandringene dine Håper bare du ikke ødelegger den...
Steffan C Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 det er denne frontfanger jeg vil ha johnny Den er godkjent .
j_b Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 Ja, var det jeg også mente og det er jo meeget pent!Kanonpen bil du har der, og gleder meg til å se forandringene dine Håper bare du ikke ødelegger den... hehe, jeg også...
Mr.Silver Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Skikkelig leketøy du har å virker som du har skikkelige planer for vogna også Lykke til. gleder meg til å se resultatet
///Magnus Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Ja, dette kan jo bli bra. Bare det ikke blir for mye, som noen andre her også er redd for. Personlig liker jeg best relativt diskrete mods, at man må se på bilen et par ganger for å finne ut hva som egentlig er anneledes enn originalt. Feks større hjul som bygger litt mer ut, litt senk, litt kraftigere eksos. Og appropos eksos, så anbefaler jeg absolutt å prioritere en litt kraftigere enn originalt. Den originale blir fort litt sped, både i lyd og utseende. Har Hartge-eksos på min, der har du fortsatt den skarpe, raspete lyden, samtidig som den har en litt dypere/kraftigere undertone. Blir spennende å se hvordan dette blir.
Eika Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 rått prosjekt er absolutt enig atte den burde breddes litt.. syns de breie skjermene gjør så sinnsykt mye
j_b Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Ja, dette kan jo bli bra. Bare det ikke blir for mye, som noen andre her også er redd for. Personlig liker jeg best relativt diskrete mods, at man må se på bilen et par ganger for å finne ut hva som egentlig er anneledes enn originalt. Feks større hjul som bygger litt mer ut, litt senk, litt kraftigere eksos. Og appropos eksos, så anbefaler jeg absolutt å prioritere en litt kraftigere enn originalt. Den originale blir fort litt sped, både i lyd og utseende. Har Hartge-eksos på min, der har du fortsatt den skarpe, raspete lyden, samtidig som den har en litt dypere/kraftigere undertone. Blir spennende å se hvordan dette blir. jeg har tenkt litt på det ang eksosen, har tenkt på den uuc rasp-x, men jeg syns fortsatt den lyden fra orginal er litt gøyere å høre på. men enig at den ikke ser så grom ut. har tenkt på den titan gruppe m, veldig grom og veier kun 5,7kg, men den bråker litt.. men tenkte hvis jeg skal butte eksos, så bytter jeg heller til noe grom, som tian og spare noe kilo med det samme, ikke mye da, men noe. her er min plan på eksosn supersprint grenrør-uuc rasp x-gruppe m titan ende potter men jeg må ikke glemme at det skal være en hverdags bruks bil, så den må ikke bråke mye. jobber sent på natta hverdag, så dumt å vekke nabolaget men hva syns dere?
j_b Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 http://s134.photobucket.com/albums/q115 ... OOTOUT.flv
///Magnus Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Om du er fornøyd med lyden i originaleksosen, er det jo ikke noe poeng i å bytte. Ikke hele iallefall. Hartge-eksosen på min er kun bakpotte m/endestusser, og bare den gjør mye forskjell i både lyd og utseende.
j_b Skrevet November 29, 2007 Forfatter Skrevet November 29, 2007 Om du er fornøyd med lyden i originaleksosen, er det jo ikke noe poeng i å bytte. Ikke hele iallefall. Hartge-eksosen på min er kun bakpotte m/endestusser, og bare den gjør mye forskjell i både lyd og utseende. ja, egentlig. prøvde å lete etter eksosen som du har, men fant ikke. har du noe bilder av den og lydklipp kanskje? hvor mye koster den og pris?
///Magnus Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Har ingen gode lydklipp. Må høres i virkeligheten. Her er en link til eksos til E46 M3 på hartge.de: http://www.hartge.de/e/bmw_auspuff_4347.html Henvend deg til www.hartge.no ang pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå