///Mysild Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 trist at en så fin bil har snø på taket... men uansett... de er jo bygd for å tåle det
Lars89 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 WOW! Ble utrolig bra, men kanskje sota siderutene litt?
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Ble rått... Gleder meg til sommerbilder i sola;) Av begge bilene egentlig. Må bare få sotet den helt fram. Syntes det blir litt rart med så mørk soting bare bak!
Torek Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Syk lakk! Istedet for å sote helt fram så foreslår jeg at du fjerner alt av soting
j_b Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 takker for tilbake melding. snøen VILLE komme på bilen bilen var inne i en uke uten at snøen kom, bilen måtte ut for å flytte andre biler ut så snødde det med en gang bilen var sotet helt fram! men måtte ta det ut da jeg fikk mangel lapp sist gang, har ikke hatt tid å sette det på igjen.. gjør det når sommeren nærmer seg. blir kult når jeg får på carbon diffuser og carbon gtr sideskjørta.. trenger bare litt tid
j_b Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Syk lakk! Istedet for å sote helt fram så foreslår jeg at du fjerner alt av soting tenkte å ta alt ut også ta på noe "helt" lyst samme på alle ruta
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Syk lakk! Istedet for å sote helt fram så foreslår jeg at du fjerner alt av soting tenkte å ta alt ut også ta på noe "helt" lyst samme på alle ruta Kan bli bra det, med litt lysere soting på alt sammen!!! Men syntes det er tøft med helt svart også på noen jeg da. Hehe, er så typisk det med snø, hadde fikset på noe i garasjen hele dagen, også det var strålende vær. også måtte bilen ut i 20min for at jeg skulle bytte en lampe i taket og da begynte det å snø som bare det:(
j_b Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Syk lakk! Istedet for å sote helt fram så foreslår jeg at du fjerner alt av soting tenkte å ta alt ut også ta på noe "helt" lyst samme på alle ruta Kan bli bra det, med litt lysere soting på alt sammen!!! Men syntes det er tøft med helt svart også på noen jeg da. Hehe, er så typisk det med snø, hadde fikset på noe i garasjen hele dagen, også det var strålende vær. også måtte bilen ut i 20min for at jeg skulle bytte en lampe i taket og da begynte det å snø som bare det:( ikke sant, var helt oppgitt selv.. ville helst ha mørk, men orker ikke mer pes fra politiet og bt. er jo ikke bare ta av og sette på igjen liksom
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hatt mye problem med politiet og bt pga sotingen? Nei, tar jo litt tid å ta det av og å få det på igjen perfekt...
j_b Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Hatt mye problem med politiet og bt pga sotingen?Nei, tar jo litt tid å ta det av og å få det på igjen perfekt... det er jo ikke lovlig å ha det foran, men ble jo bare stoppet 3 av 1000 gangene jeg møtte politet med sotingen. og 1 av 1 av bt!!
///NJD Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Utrolig bra gjennomført! Hvilken front og leppe er det som står på e46en?
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 OKey, kjedelig det da!! Er jo ikke så morsomt hvis det blir så mye.. Har ikke blitt stoppet enda med sotinga mi, og det er så mørkt at du ikke ser inn.. Men venter på det... Er vel vanlig e46 m3 frontfanger med strassentech leppe om jeg ikke tar feil..
j_b Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 det er orginal m3 fanger med strass leppe ja. hvis du kjører hverdag i oslo så er det ikke lenge før du må ta det av
vetu03 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 det er orginal m3 fanger med strass leppe ja.hvis du kjører hverdag i oslo så er det ikke lenge før du må ta det av Det gjør jeg heldighvis ikke, kjører bare noen dager i uka om sommeren på Geilo å sånn jeg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå