Johnny Bravo Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 skjer det noe her eller? er skikkelig sugen på noen nye bilder om du har fått gjort noe i det siste? nydelig bil
j_b Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 skjer det noe her eller? er skikkelig sugen på noen nye bilder om du har fått gjort noe i det siste? nydelig bil uff... nei, har ikke fått gjort noe i det hele tatt. har jobbet i hjel i de to siste ukene. masse julebord og greier! fullt kjør på restauranten om dagen!! men skal legge opp bilder så fort jeg har fått gjort noe!!
zuir4m Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Denne blir rå ut med bilder så fort du gjør noe=)
2mMy Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 dyre planer! =) gjenstår å se slutt resultatet =)
j_b Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 stadig nye deler kommer inn. sølvcarbon skjerm grill lykte deksel i titan farge(orginalt er svart) felg carbon emblem nå er det jul og feiring, så det blir ikke mye som blir gjort. har masse deler som ligger i posten, får ikke hentet det før de åpner igjen.. har noen endringer i planene, kommer tilbake med det senere...
///Martin Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Må få lagt ut flere bilder! Blir spennende å følge med på utviklingen. Men hvor kjøpte du de felg-emblemene dine, ebay eller???? Trenger fire stk slike selv
j_b Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Må få lagt ut flere bilder! Blir spennende å følge med på utviklingen. Men hvor kjøpte du de felg-emblemene dine, ebay eller???? Trenger fire stk slike selv hei, vi driver å pusse opp restauraten, så har ikke fått gjort noe i det hele tatt. jeg har kjøpt de emblene fra en kompis. fra england. veldig fine de der.
j_b Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 det skjer veldig lite her for tiden, men deler stopper ikke å komme inn.. carbon nyre grill kom idag, veldig bra og fin kvalitet fikk også hentet felgene tror alle kjenner til disse 20" iForged felgene de skal pulver lakkeres i en annen farge, har ikke bestemt for fargen enda, siden farge bytte på bilen er ikke bestem heller carbon motor cover blir hentet imorgen, klarte å ta med feil sendings nummer:( Hamann GTR sideskirt er på vei inn. gleder meg skikkelig til de!
///Magnus Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Blir spennende å se hvordan dette blir til slutt. Kanskje jeg blir inspirert.
///NJD Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Hvorfor ikke beholde gull fargen på felgene? De var jo helt sinnsykt pene Tipper du gleder deg til å få på delene
Cato84 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Behold felgene slik, lakker bilen helt rein hvit!
M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Behold felgene slik, lakker bilen helt rein hvit! Helt enig, sånn den nye M3 er hvit og de felgene, blir helt sånn en hverdags bil skal se ut.
Superbeetle Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Fete felger Måtte jo bare vise kanten med en tusenlapp..jada...
j_b Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Hvorfor ikke beholde gull fargen på felgene? De var jo helt sinnsykt pene Tipper du gleder deg til å få på delene du tipper helt riktig gitt!!
j_b Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 Behold felgene slik, lakker bilen helt rein hvit! Helt enig, sånn den nye M3 er hvit og de felgene, blir helt sånn en hverdags bil skal se ut. nja, jeg tror det er hvit som skal bli. hvis det blir hvit, blir fargen på felgene beholdt, for ingen andre farge på enn dette passer på hvit M3!! do i have right?? men jeg har kanskje gå litt i mot moten.. ehh, jeg jobber så mye om dagen, sover sent våkne tidlig, så har mase rare uklare planer, kommer med planene mine når de er klare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå