Skimmy Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 hej, lakkerte Bmw`en min hvit i sommer,veldig fin farge, lakk koden min heter RAL9010 Reinveib(sånn rar tysk B på slutten) slik ser den hvitfargen ut, er MYE hvitere en Alpinkvit, men er veldig dårlig lakkjobb her da, så får ikke glansen i bilen.
j_b Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Syns du skal ha noen andre felger på M3en jeg, Johnny. De du har liggende klar passer jo ikke i det hele tatt. Men jeg melder meg herved frivillig til å overta de..
j_b Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 hej, lakkerte Bmw`en min hvit i sommer,veldig fin farge, lakk koden min heter RAL9010 Reinveib(sånn rar tysk B på slutten)slik ser den hvitfargen ut, er MYE hvitere en Alpinkvit, men er veldig dårlig lakkjobb her da, så får ikke glansen i bilen. den var da fin!! har du flere bilder av fargen? eller bilen i forskjellige vinkler og lys? falt for den fargen jeg!! den så veldig hvit på fronten!! fin farge!!
j_b Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 endelig har jeg fått hentet carbon cover'n. veldig bra finish og kvalitet.
M3_Jaydee Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Detter på med deler jo johnny, blir fint med luke og dörsider nå snart vell? råe felger btw Min farge er AW 3 med litt extra hvit i, legger ut bilder på eisenmann potta og
StrexX Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 hej, lakkerte Bmw`en min hvit i sommer,veldig fin farge, lakk koden min heter RAL9010 Reinveib(sånn rar tysk B på slutten)slik ser den hvitfargen ut, er MYE hvitere en Alpinkvit, men er veldig dårlig lakkjobb her da, så får ikke glansen i bilen. den "rare tyske B'en" er dobbel s vil jeg tro..
j_b Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Detter på med deler jo johnny, blir fint med luke og dörsider nå snart vell? råe felger btw Min farge er AW 3 med litt extra hvit i, legger ut bilder på eisenmann potta og hei jonas. oi, du har fine felger du også. ligner på mine ja, tror jeg skal gå for alpine white 300 eller hva den heter, + 3 lag klar lakk. blir litt gult hvis jeg har for mye klar lakk har jeg hørt. du har en veldig fin bil jonas, selger du den, kommer du garantert til å angre! sendte deg sms akkurat, litt sent da, men du får lese den når du våkner. snakkes kompis!
Johnny Bravo Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 skjer det noe her da? må si jeg venter spent på bilder i forbindelse med montering av alle de snasne delene du har handlet.. OG ikke minst sluttresultatet!
j_b Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 skjer det noe her da?må si jeg venter spent på bilder i forbindelse med montering av alle de snasne delene du har handlet.. OG ikke minst sluttresultatet! lite som skjer her om dagen. jobber mye skjønner du. men ting ser straks.. venter på svar fra lakkeringen så vil alt gå i fullt gass!
Robbi3 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Da har du blitt lurt! Er 4300K som gir mest lys 3200lumen, 6000k som nr 2 med 2900lumen. jo lenger du nå går opp på fargetemperaturen vil lystyrken falle. Kelvin sier ingenting om lys styrke eller hvor sterkt det er. bare om lyset. hehe, jeg var bare egentlig ute etter den lilla effekten i selve lyset. bryr meg ikke om den gir dårligere lys.. men syns den jeg har nå som er 4300k eller 4500k ikke så bra samme som kompisen sin 6000k merce. ble lurt tror jeg ikke jeg ble men takk for informasjonen. fikk vite mer om lys nå. veldig hyggelig Kompisen din heter vel ikke Coung? =P Som kjører sølv merce clk?
j_b Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 det har ikke skjedd noe mye i det siste. men deler har kommet for det.. gtr carbon sideskjørt har kommet inn stebro eksos har kommet inn dynamoen sviktet forrige uke, så det ble falken til kallet.. fikk skiftet det og det ble bra igjen.. fikk også vite at det var en svakhet på disse m3'ene..
-Martin- Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Skvatt litt når jeg så bildet av M3'en på planet der, men det var vel ikke så dramatisk som jeg trodde. Kjører du ofte i "jernkroken industriområde" på Grorud? Hender jeg ser en E46 M3 maken til din når jeg sitter å kikker ut vinduet på jernbaneskolen.
j_b Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Skvatt litt når jeg så bildet av M3'en på planet der, men det var vel ikke så dramatisk som jeg trodde.Kjører du ofte i "jernkroken industriområde" på Grorud? Hender jeg ser en E46 M3 maken til din når jeg sitter å kikker ut vinduet på jernbaneskolen. er der hverdag jeg
Richie85 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 skikkelig stilig!! Beundrer deg denne bilen, blir utrolig fin! Gleder meg til fortsettelsen.
-Martin- Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Skvatt litt når jeg så bildet av M3'en på planet der, men det var vel ikke så dramatisk som jeg trodde.Kjører du ofte i "jernkroken industriområde" på Grorud? Hender jeg ser en E46 M3 maken til din når jeg sitter å kikker ut vinduet på jernbaneskolen. er der hverdag jeg Aha;) Da vet jeg hvem som har skylden for at jeg mister helt fokus på hvorfor jeg sitter på skolebenken... Hvis du ikke har noe imot det, så hadde du gjort livet mitt hakket mer verdt å leve hvis du i uke 10 kunne ruse/gi på litt ekstra når du passerer det første jernbaneskole bygget etter brua over østre akervei. Der sitter jeg klar med vinduet oppe og speider etter deg og en E60 M5 jeg har sett der et par ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå