KireS Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 Lurte på om noen her inne har noen erfaringer med e46 cab de har lyst å dele? Hvordan er disse på vinteren, støy og evt vasking i maskiner o.l. Har ikke prøvd denne type cab og lurte litt på hvordan de er å leve med som helårsbil. Takker på forhånd for evt tilbakemeldinger.
skywalk3r Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Hei, Maskin vask må du bare glemt så leng det er børste i bilde. Det er ikke mye støy inni bilen mindre enn vw Golf 4 som jeg hadde før denne. og bilen er like god på vinter som sommer med tanke på varme inni i kupen og tar seg bra frem med ok vinter hjul. men bilen kan virke tung, ligger fort bredt på alle 4 i en sving hvis man utnytter bilen godt. men jeg har ingenting negativt å si om bilen. det er en godt bil.
skywalk3r Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Hei, Maskin vask må du bare glemt så leng det er børste i bilde. Det er ikke mye støy inni bilen mindre enn vw Golf 4 som jeg hadde før denne. og bilen er like god på vinter som sommer med tanke på varme inni i kupen og tar seg bra frem med ok vinter hjul. men bilen kan virke tung, ligger fort bredt på alle 4 i en sving hvis man utnytter bilen godt. men jeg har ingenting negativt å si om bilen. det er en godt bil.
eriklepe Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 den er ihvertfal flere ganger bedre enn e36 cab på stort sett alle områder. e36 cab er ingen dårlig bil, så da er e46 cab veldig bra:) Det går fint å bruke den på vinterstid, man MÅ ikke på død og liv ha Hardtop. Det går strålende uten. Det støyer jo klart mer enn feks en e46 coupe, spesielt merkbart i tuneller. Men alt er en vanesak! Jeg ville forøvrig ikke valgt denne bilen med 318, kan tenke meg den er et sorgens kapittel! min er forøvrig tilsalgs! http://www.finn.no/finn/object?finnkode=11610239
Gjernes Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Hehe, min og til slags http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... qPkc174291
eriklepe Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 tydeligvis ikke rette tiden å selge cab! mange som vil kjøpe, men hører ingenting igjen etter de skal ringe til banken....
Gjernes Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Er nokk feil tid å selge på ja, men riktig tid å kjøpe, prismessig hvertfall. Blir ikke noe billigere til sommeren akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå