Jaws Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Hei hei folkens, ja no er vinteren kommet, og da merket eg noe som er litt irriterende, når eg kjører på på veier der det er mye kjetting spor og ujevnt med is så rasler, knirker og knaker det i dør trekk, hanskerom og div. deksler. Er det noen her som har gode råd om og bli kvitt disse irriterende lydene??
Ad|oS Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Trikset er vel å skifte klips som henger disse fast. Om ikke vanlige hjelper skal det gå an å få tak i noen med noe gummi på som skal begrense slik knirking
StianA Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 hadde samme greia på en e36 bytta bare de klipsa som henger disse fast og vips så var knirkingen borte. ble ikke dyrt heller:P
Jaws Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 eg har skiftet en del klips, finnes det noe en kan ha på klipsene eller festene?? evt. flere som har hatt samme prob.? meget irriterende og kjøre på ujevn veg når det "skramler" inni bilen
Dag Thomas Skrevet November 29, 2007 Skrevet November 29, 2007 Er flere tråder om dette her. E39 har hatt problemer med dørknirk, men veit ikke om det er problem på e36''+?
-Martin- Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Det er så til de grader et problem på E36 også, det er kanskje ikke fullt så ille på de siste årgangene? Hvis det er noen her som har utbedret dørknirk med klips som har gummipakning så hadde det vært ålreit å få vite hvor de er å få tak i...
jensemann23 Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 jeg skiftet alle klipsene på dørene, og det hjalp mye!
hagenisse Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 E36 knirker og bråker noe utrolig. Fra alle steder. Latterlig dårlig egentlig.
drunken' Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Hatthylla på min E36 coupè knirker no helt jævlig! Må bare skru opp volumet på cd-spilleren folkens!
ReBell Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Noen som har link til klipsene på en eller annen webshop? Fant de ikke til E39 på gsbildeler.no..
mad-fun Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 De finnes hos koed.. Har selv kjøpt derfra..
-Martin- Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Kjøpte dørklips med gummipakning på GS, Må si jeg ble imponert! All knirking og rasling ble helt borte! Kan virkelig anbefale disse! "Kvalitetslyden" Når man lukker dørene ble bedre også... Kun 7,- pr. så det er en billig oppgradering.
opt Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Er en relativt kjent sak at e36'ene er bedre skrudd sammen desto nyere de er og motsatt. Jeg har hatt 2 97 modeller og ikke hørt så mye som en lyd. Som nevnt over her er det nok enklest å skru opp volumet på cd spilleren
bmw520 Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 man kan også kjøpe dempematter på www.installbay.no , både får lyd,akustik og dørpanel demping.
bjaa Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Sliter med voldsom knirking og skrangling i hatthylla, virker som om lyden kommer fra den orginale rullegardina.. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få gjort noe med dette? Er voldsomme lyder når jeg spiller musikk med mye bass i, vibrerer veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå