johnelling Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 stikk på bmw verksted å finn ut hva det er.. i følge reklamasjonslåva har du 5års reklamasjonsrett altså to år utover gitt garanti tid. eller tre ikke sikker på om bmw ha 2 eller 3års garanti ja tenkte det. Men Stenshagen bil i oslo hvor jeg kjøpte bilen har 2års garanti. Denne er sef gått ut med noen mnd. Men uansett. Hvordan er det me garanti når bilen er gått som skolebil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 stikk på bmw verksted å finn ut hva det er.. i følge reklamasjonslåva har du 5års reklamasjonsrett altså to år utover gitt garanti tid. eller tre ikke sikker på om bmw ha 2 eller 3års garanti ja tenkte det. Men Stenshagen bil i oslo hvor jeg kjøpte bilen har 2års garanti. Denne er sef gått ut med noen mnd. Men uansett. Hvordan er det me garanti når bilen er gått som skolebil da? ER den gått som skolebil! er det ikke rart den er spist opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Er vel muligens litt naivt å håpe på garanti her. BMw har 3 år på nybiler,noe jeg mener er temmelig dårlig på såvidt kostbare biler. Uansett vil de nok le godt om man kommer trekkende med 5 års reklamasjonsrett,og ikke er i stand til å bevise at feilen skyldes en skjult mangel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Har samme på min 525tds, har kjør snart 60.000 med dette. Noen som kan fortelle hva dette lageret gjør i praksis ? For klutsjen oppførere seg noe merkelig av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnelling Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Jaja...vi får bare kjøre på til clutchen står i syv steiner! tenkte uansett skifte clutch på 150.000km Bilen er jo ellers bare en DRØM å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Har samme problemet på min, det oppstod vel for ca 40'000km siden og har kjørt med det til nå. Var først igår at den bynnte å slure på 1. og andre giret. Så jeg regner med det ikke varer så mye lengre.. litt OT: Når jeg løser ut/slurer på 1. og av og til ved 2. gir så får jeg en enorm rasslelyd. Noen som vet hva dette kan vere? det har sikkert sammenheng med at clutchen er kake, men lurer fortsatt på hva som står bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå