525ia*touring Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 i går begynte vifta til varmeapperatet og lage "pipelyder" og det ble verre og verre i dag på tur til jobb begynte den "skralle" en lyd som gikk: drrrrrrrrrrrrrrr. kan det være slakke i lager eller noe sånt? har tenkt på å levere inn å få pris. Men kansje det er noen hær inne med noen erfaringer??
Evopower Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Hadde samme problemet på E28`en min, og det er sikkert den samme vifta som sitter i E34 også. Det er opplagringen til turbinen i viftehuset som er gåent. Du får kjøpt ny vifte på schmiedmann eller gsbildeler tror jeg! Det er noe drit å skifte! Vertfall på E28. Du får aldri dashbordet sammen igjen like bra etter at du har rikset det løst Ville levert det inn på verksted!
525ia*touring Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 det var noe sånt prakk arbeid jeg tenkte at det var huff!
Fliid Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 bytt i vei! ;D Kjøp ny viftemotor og bytt, verksted er for de som ikke klarer og bytte hjula på bilen engang. Edit; Men jeg trodde nå man kom til viften fra motorrom, deksel på torpedo. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/15472.gif Øverste del er da vent mot torpedo, der er viftus. Men for all del, demonter det meste..
Ballder Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Har en ekkel følelse av at det er mange som vil så gjerne, men ikke kan. Dukker også opp en ekkel følelse av at jeg er en av få over 35 her inne.
Fliid Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 Har en ekkel følelse av at det er mange som vil så gjerne, men ikke kan. Dukker også opp en ekkel følelse av at jeg er en av få over 35 her inne. Hehe, så synd:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå