Yngvejos Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 Jeg har en 1991 e30 318i touring som jeg kunne tenkt meg å bytte ut i e30 324 diesel, e34 524 diesel, e28 med litt motor eller noe annet. Jeg har ingen planer om å selge den, med mindre jeg får et veldig godt tilbud. Det er innbytte som er aktuelt. Kunne tenkt meg å prøvd noe annet enn bare e30. Info om bilen: km-stand 260 000. Skinninteriør, digital klokke, setevarme, skinnratt, aircondition (ikke bygd om til nye type gass). Stereo: Jvc spiller, Phillips VDO høyttalere forran, 12" sony sub med boss forsterker. Godkjent senket (40/40?). Shadowline. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 bytte jamt mot mitt 325ix prosjekt? jeg leverer bil i haugesund om innteresse! for mer info sjekk prosjekttråden min! (kobar`s 325ix prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 bytte jamt mot mitt 325ix prosjekt? jeg leverer bil i haugesund om innteresse! for mer info sjekk prosjekttråden min! (kobar`s 325ix prosjekt) Det er fristende, men 318en er bruksbilen min, og da vil jeg bytte i en bil som er ferdig, og kan brukes fra dag 1. uten å legge masse penger i den. Jeg må ha en bil som greier seg med drivstoff, olje og slitedeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 har en 325ix touring med 181k på tellern.. alt utstyr.. bortsett fra cruisecontroll og kjørecomp. skade på den nå som skal inn til reprasjon og det skal fjernes all rust på bilen, av det lille som er... blir 100% eneste minus er rusten bakluke.. ser det brunt før du åpner den.. er det interessant så send PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 har en 325ix touring med 181k på tellern.. alt utstyr.. bortsett fra cruisecontroll og kjørecomp.skade på den nå som skal inn til reprasjon og det skal fjernes all rust på bilen, av det lille som er... blir 100% eneste minus er rusten bakluke.. ser det brunt før du åpner den.. er det interessant så send PM.. Den virka veldig bra. Men hvorfor vil du bytte den i en tilsvarende bil med mindre motor, lengre km-stand og mindre utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 hmmm.. tenker på noe med litt mindre motor som gir billigere forsikring.. bare sjekke om det er interessant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Det er veldig interessant. Det hadde vært artig å prøve en bil med automat og 4wd. Tenkte du å bytte likt, eller skal du ha mellomlegg? når det kommer til forsikring, betaler jeg 5500 for ansvar med 12000 km og 40% bonus. Samme forsikring på 325en koster meg 6500. Forbruksmessig sparer man ikke så mye, den bruker i snitt 0,9-1 liter på mila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 hmmm.. hadde nok tenkt meg et mellomlegg ja.. skal jeg selge den for bare pegner går den for 40k så veit ikke hvor mye bilen din er verdt jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Hvis du regner med å få 40k for bilen din, tror jeg nok mellomlegget blir for stort til at jeg er interessert. 318en er verdt 15-20k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 okay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Bump. en 520i eller 525i er ikke å forakte. Touringen er optimal for rekkesekserprosjekt, da den har 51mm fjærbein, samme bremser som 325i etc. Det eneste den mangler er 6-er traværs forran og rekkesekseren. Importert i 1997, så man slipper avgifter ved ombygging også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 det var 15k-20k du hadde tenkt deg for bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ja, men nå er den nok ikke værdt stort lenger. Var på en liten snurr idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Interressert i en e36 318i med iS motor? -93 i grei stand, men noe småfix... Hvor galt er skaden på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Skaden på bilen er ivertfall frontplata, en bulk i ene forskjermen, og den andre forskjermen var stygg fra før, så den bør også ordnes. Har fått satt på en ny framfanger, nyrer og blinklys, og bøyd ut frontplata litt sånn at den ikke tar borti noe. Så nå er den ivertfall kjørbar igjen. Kan alltids være interessant med en e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg