Gå til innhold

e30 318i touring byttes i annen BMW


Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 1991 e30 318i touring som jeg kunne tenkt meg å bytte ut i e30 324 diesel, e34 524 diesel, e28 med litt motor eller noe annet.

Jeg har ingen planer om å selge den, med mindre jeg får et veldig godt tilbud. Det er innbytte som er aktuelt. Kunne tenkt meg å prøvd noe annet enn bare e30.

Info om bilen:

km-stand 260 000.

Skinninteriør, digital klokke, setevarme, skinnratt, aircondition (ikke bygd om til nye type gass).

Stereo: Jvc spiller, Phillips VDO høyttalere forran, 12" sony sub med boss forsterker.

Godkjent senket (40/40?).

Shadowline.

Bilder:

IMG_0335.jpg

touring1.jpg

touring3.jpg

touring4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytte jamt mot mitt 325ix prosjekt? jeg leverer bil i haugesund om innteresse! for mer info sjekk prosjekttråden min! (kobar`s 325ix prosjekt)

Det er fristende, men 318en er bruksbilen min, og da vil jeg bytte i en bil som er ferdig, og kan brukes fra dag 1. uten å legge masse penger i den.

Jeg må ha en bil som greier seg med drivstoff, olje og slitedeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 325ix touring med 181k på tellern.. alt utstyr.. bortsett fra cruisecontroll og kjørecomp.

skade på den nå som skal inn til reprasjon og det skal fjernes all rust på bilen, av det lille som er... blir 100%

eneste minus er rusten bakluke.. ser det brunt før du åpner den..

DSC00063.jpg

DSC00067.jpg

er det interessant så send PM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 325ix touring med 181k på tellern.. alt utstyr.. bortsett fra cruisecontroll og kjørecomp.

skade på den nå som skal inn til reprasjon og det skal fjernes all rust på bilen, av det lille som er... blir 100%

eneste minus er rusten bakluke.. ser det brunt før du åpner den..

er det interessant så send PM..

Den virka veldig bra. Men hvorfor vil du bytte den i en tilsvarende bil med mindre motor, lengre km-stand og mindre utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig interessant. Det hadde vært artig å prøve en bil med automat og 4wd. Tenkte du å bytte likt, eller skal du ha mellomlegg?

når det kommer til forsikring, betaler jeg 5500 for ansvar med 12000 km og 40% bonus. Samme forsikring på 325en koster meg 6500. Forbruksmessig sparer man ikke så mye, den bruker i snitt 0,9-1 liter på mila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump. en 520i eller 525i er ikke å forakte. ;)

Touringen er optimal for rekkesekserprosjekt, da den har 51mm fjærbein, samme bremser som 325i etc. Det eneste den mangler er 6-er traværs forran og rekkesekseren.

Importert i 1997, så man slipper avgifter ved ombygging også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaden på bilen er ivertfall frontplata, en bulk i ene forskjermen, og den andre forskjermen var stygg fra før, så den bør også ordnes.

Har fått satt på en ny framfanger, nyrer og blinklys, og bøyd ut frontplata litt sånn at den ikke tar borti noe. Så nå er den ivertfall kjørbar igjen.

Kan alltids være interessant med en e36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...