lynvingen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 klarte ikke og vente på sommeren så var ute og prøve monterte felgene og tok noen bilder syns bilen ble rå mangler bare senk vet bilen er driten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Hei! Kjøpt felgene hos Karstein på Dekk1 i Åsane? Fin bil, kommer seg dersom du skifter til facelift lykter foran med angeleyes, hvite blinkers hele veien rundt, crystal facelift baklykter, soting av alle ruter, M-pakke.... Koster litt, men da er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Åja... Jeg glemte to ting: Nye bremser siden rustet nav og calipper ikke er så tøft med så åpne felger, og lakke calipperene... = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 ja stemmer det har kjøpt di hos han ja m5 fanger er planen men nå skal den senkes først soting av rutene skal vel og gjøres med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hmmmmm Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Pen bil lynvingen:) Nesten som å se min i grunn. Har de tingene du ønsker deg plus mer. Har ikke tatt en fotoshoot enda, men du ser et lite ett i avataren. Mvh Stian T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 takker og bukker . har fått senkesett til bilen nå 50mm og så skal bilen på eugodkjening til uka, og det kan bli spennende. så neste eg bestiler meg blir m5 frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 grabba med bil! startet med et enda kjipere utgangspunkt enn deg tror jeg m-fangere og facelift = ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 da var shadow lister bestilt og nye nyrer og noen øyelokk får på det så må bilen starte og fåt litt form bilder kommer til uke mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 hei da har eg fått tatt noen nye bilder av glise mitt har montert øyelokk og nyer og shadowline lister rundt vinduene og kjøpt og montert nye bak lykter igjen hehe tok flere bilder men di var vist for store og vet ikke kosen eg får di mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 noen komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Pen bil og fine baklykter, det ble pent. men syns ikke at øyelokka passet på bilen. men ellers en fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 så en bil som var identisk med din i namsos her en dag.. Men det var vel ikke deg? pen bil Du har ikke vurdert facelift lykter da? de koster ca 2500kr på koed.. Og det er Hella lykter! uten xenon vell og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Så utrolig rart ut når du har satt oblatene helt til venstre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pusets Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Pen bil, ja. Men prøv å lakkere øyelokk i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 har ikke vært i namsos i det siste hehe øyelokkene skal lakkes men skal kjøpe m5 frontfanger først nye lykter kommer ettervært , blir vel i sommer tenker eg . og det med oblatene er eg enig i syns det så lurt ut nor eg satt di på helt til venstre på skilte hehe men så helt rart ut nor eg tok skiltene på bilen angrer nå skal kjøpe nye og flytte di hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå