Delousion Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Sidequestion: Hvordan var d å montere shadowline-lister? Bare klips? Kjøpt hos Schmiedman eller Koed? Ps: Blir bra dette, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 kjøpte det på koed og ble vel ca 2000kr med frakt var kjempe enkelt og montere var bare og clipse på også ble det så mye finere . dette er noe alle klarer . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Takker for svar Vurderer selv nå, etter turbokitet forhåpentligvis kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 da har eg bestilt carbon emblemer og en spoiler list til koffertlokk og mer shadow lister mteck frontfanger har også fått senket den 50mm bilder kommer nor det er delene er lakket og montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Heisann ! Du har helt rett - mange flotte e39 her..... Skal bli morro å se bilen din når du er ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 jo takk for den . fikk henta m5 fangeren og grøfte lys i dag, og henta en pakke på posten med spoiler list og carbon emblemer legger til et bilde av stue pynten min blir prøve montering imorgen så det blir vel et bilde da og passer alt det så går det rett til lakk boksen for litt maling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Dette blir meget bra..e kun Mtechen du mangler på den no..så blir den grom.. Blir det faclift lykter foran snart kanskje?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 ja facelift lykter skal eg bestille men vet ikke helt kor eg skal kjøpe di får pris på lakk imorgen blir spennende hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 koed er styggbillige på lykter.. orginale Hella facelift lykter til ca 2500,- (uten xenon) skal kjøpe disse selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 oki skal kansje gjøre det , fikk pris på lakk 3000kr for og lakke front fanger og øyelokk og spoilerlist, syns det var dyrt men det koster og være kar men vegar br har ikke du facelift lykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Har "facelift" lykter for å si det sånn. Dårlig kvalitet.. dårlig lys og dugger som f.. Og AE ringene består av bare av noen pærer i hver ring som slutter å funke tur etter tur.. Så skal kjøpe meg Hella lykter så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 oki ble nytt eksos anlegg på bilen isteden for facelift lykter i denne omgang og det skal monteres imorgen gleder meg til og høre lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 tok også og prøve fangeren passet bra og ble fint er bare og få den malt i samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Kjørte bak deg idag i kasse bil..så du hadde fått på eksos:D..liggnet veldig på eisenmann? ka er det for noe? fornøyd med lyden?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 lyden er fin den men kansje ikke så brutal som din men det var det eg hadde råd til , det er et simsons anlegg med 7års garanti men det skrangler litt så må nok inn igjen på svensen eksos se ka det er , håper og få lakket delene mine til uka mvh terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå