Rayen Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 lyden er fin den men kansje ikke så brutal som din men det var det eg hadde råd til , det er et simsons anlegg med 7års garanti men det skrangler litt så må nok inn igjen på svensen eksos se ka det er , håper og få lakket delene mine til uka mvh terje Okei:)..ble jævla fint på bilen hvertfall:)..den kommer seg no=).. Eg får på 19 felger imorgen..satser på det blir bra:D.. mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 hei påtide med en litt bilder av den nye fronten og det syns den er blitt råe nå men gjore noe dumt i helge kjøpte meg nemlig en ny bil , en subaru impreza wrx 2001mod som skal ta over rollen som bruks bil og bmw'n må vike , så vis noen er intresert i den så ring eller pm meg : 92650541 mvh Terje steinstø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 ja og på bildene mangler det et emblem , det er nå fikset vis noen lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 legger til noen intreør bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 hei , solgte denne bilen til førde i høst noen som vet om den lever enda , savner den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenL Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 hei! morsomt å finne dette, da jeg har eid bilen i 5 år. jeg kjøpte bilen fra utvik auto i 2011, og MYE har skjedd siden da. til å begynne med når jeg kjøpte den så den sånn ut. eneste jeg gjorde var å montere noen TA - technix coilovers (vet, det er søppel). etter ca ett år, så presterte jeg å krasje i en murvegg og begge rammevangene ble skadet. en delebil ble kjøpt inn og jeg tok høyre rammevange fra den. venstre rammevange klarte vi heldigvis å redde. ca ett halvt år etter var bilen på veien igjen, men ikke særlig pen å se på. dette var riktig nok da "rat-look" var inn, men det rettferdiggjør ingenting jeg ble fort lei og skjønte at dette ikke var noe for meg, men da lakkering koster og jeg ikke tjener så mye, så ble den seende sånn ut en god stund jeg ble veldig knyttet til bilen da jeg hadde hatt den en stund, og hadde vært igjennom en del med den, så fant ut at den fortjente ett bedre liv, så det var vel påsken etter dette turen gikk til tyskland. der plukket jeg opp en 540i med 6-trinns manuell kasse. denne 540'en var gått 180.000km og alle servicer var fulgt til punkt og prikke på merkeverksted. den var 100% rustfri og ALT var på stell, så var litt vondt å hugge den, MEN jeg klarte å ta til mot til slutt. her var det i bunn og grunn bare motor og kasse som var planen å bytte over, men da denne 540'en var MYE bedre utstyrt bestemte jeg meg for å gå all out, og få over navigasjon, tlf og alt som var. jeg kjøpe en 523ia med deilig nøttebrunt sports interiør og byttet over fra det svarte skinn interiøret jeg hadde og solgte den igjen med kjempe tap. angrer ikke ETT sekund bilen ble godkjent hos statens vegvesen i begynnelsen av sommeren nå, og er helt super! monterte yellowspeed 33-stegs coilovers uken etterpå, og de er helt rå! har veldig lite bilder av bilen nå, men det kan skaffes hvis det er interesse for det. vet ikke om trådstarter er aktiv på forumet i det heletatt, men det er kjekt å skrive litt. med litt, så mener jeg at jeg egentlig er litt lei av å skrive nå her er i hvertfall ett til bilde av bilen i dagens tilstand i facebook kvalitet. må til slutt bare beklage at jeg gravde fram en sinnsykt gammel tråd.. MVH EspenL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå