Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Gått til innkjøp av en vinterbil. Valget falt på en meget pen pensjonistkjørt 1988 320i. Kmstand 121.500. Bilen har hatt 2 eiere. Siste eier har hatt den siden 1994. Interiøret ser nærmest nytt ut, uten den normale slitasjen på setene :D , baksetet ser ubrukt ut, og soltaket ser ikke ut til å vært i bruk! Bilen er EU-godkjent, og i den forbindelse ble det brukt 8 lapper på bremser og foringer. Nye sommer- og vinterhjul. Litt kosmetikk knyttet til rust på/i kanaler og hjulbuer, ellers fryd og gammen. Fikk den til en meget hyggelig pris :D Denne bilen kommer ikke til å se en eneste "rieger" fanger eller "dtmetellerannet" men derimot fremstå som så original som mulig. Det eneste jeg kommer til å vurdere er ett sett med felger, enten original krysseier, alpina eller hartge i 14 eller 15 tom. Og muligens m-tech ratt. Bilen er en fryd å kjøre. Den har selvfølgelig AUTOMAT :)d65kgwqr9vyenuee8e1l.jpg

Skrevet

Se der ja, det var du som endte opp med denne bilen ja. Jeg tar vel ikke feil om det er denne som stod på Løvenstad? Hadde hentet bilen umiddelbart om bilen hadde manuell kasse, men slik var det nå desverre ikke.. Uansett, så er dette mer eller mindre en av de peneste/penere E30'ene jeg har sett, gratulerer så mye med et gull-smykke :D:D

Skrevet

Takk for det! Har egentlig alltid likt e30 modellen så dette var mitt i blinken for meg. Beklager dårlige bilder, bedre kommer :)

bcdw7htzku0jdzerbcrh.jpg

Saltkjelen: Det er den ja. Uten å ha veldig greie på det, virket bilen veldig bra, og som du sier, den fremstår som veldig pen. Bilen ble kjøpt rett og slett fordi jeg trengte en vinterbil. Har en gammel Alfa Romeo som jeg vurderer som for "sart" til å bruke om vinteren :) Det morsomme er at kona, som synes det er flaut å kjøre Alfa, var ute med "Norvald" som vi kaller 320'n 2 ganger i går :) Hadde regnet med at hun syntes denne var hakket verre enn Alfaen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...