Gå til innhold

Julegave tips? 1/10 HSP IKKE TIL SALGS LENGRE..

conan
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er en bil jeg fikk i innbytte på noe jeg solgte, deler kan jeg få tak i til en overkommelig pris da han som hadde den skaffer dette. han fører nesten et komplett delelager på HSP. Så deler er ikke no probl hvis det skulle trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry men må bare ødelegge dette salget! dette er en syk anonse! er så sykt mange som overpriser salg av rc biler at jeg begyner og bli drit lei. hvor har du klart og finne ut at prisen på denne bilen koster 3895-5295kr? denne bilen koster faktisk 2599kr med startkit. det er mulig du har blitt lurt av han du har byttet med, men uansett så bør du ta et søk på nett før du setter en fantasi pris på det du selger! her er link til norsk nettbutikk som selger denne bilen http://www.rcbutikken.no/product_info.p ... cts_id=542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt den til det jeg tok den i innbytte for, og det jeg har fått inntrykk av hva det er verdt. uansett skønner jeg faen ikke hva du har med og fucke tråden min her med dette innlegget, hvis er du så jævli lei hørt om pm eller? Du skal jo ikke ha den uannsett, så drit og dra. Jeg er drittlei sånne tullinger som deg som bare er ute etter og ødelegge andres salgstråder fordi DU ikke er enig i priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du det er veldig rart jeg reagerer? du har satt en pris langt over ny pris. og hvem er tulling her? dette er jo ren lureri! er det det du er ute etter? du setter jo en ny pris som er helt på tryne. hadde du ikke satt den ny prisen så hadde jeg tatt det på pm, men ikke når du med rent overlegg prøver og lure folk på dette forumet. du kan jo legge ut bilen din tilsalgs på et rc forum og se hvor mange som reager der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du det er veldig rart jeg reagerer? du har satt en pris langt over ny pris. og hvem er tulling her? dette er jo ren lureri! er det det du er ute etter? du setter jo en ny pris som er helt på tryne. hadde du ikke satt den ny prisen så hadde jeg tatt det på pm, men ikke når du med rent overlegg prøver og lure folk på dette forumet. du kan jo legge ut bilen din tilsalgs på et rc forum og se hvor mange som reager der.

Har ikke prøvd og lure noen her jeg, tok denne inn i innbytte for den prisen og fikk vite hva dette var værdt. Burde kanskje sjekket dette selv før jeg byttet, men der får en for og være godtroende. Det jeg mente anng å ta det på pm var at du kunne sendt det på pm så hadde jeg slettet denne tråden, for inntensjonen min er IKKE å lure noen her. For hva jeg veit, kan dette ødelegge for fremtidige salg av andre ting her for meg da det kom frem at det desverre var overpris på denne rc bilen. Og det syntes jeg er dritalt gjort av deg. Jeg kommer til og oppsøke han figuren jeg bytta med og kreve penger av han, og han får igjen denne rc bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...