Gremlin Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Hei, Er en rød varsellampe med et utropstegn i midten som har startet å blinke sporadisk i dashen. Noen som vet hva dette betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Forsøk å ta av håndbrekket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Sjekk handbrekk kontakten, er nok den som driver å går av å på hele tiden, tror den sitter i bakkant av handbrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Er ikke håndbrekket. Håndbrekket har en rød P.. Dette er lampen til venstre for brekk lampen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 92 e36 sedan 318 M40... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Sjekk bremsevæska di, mener huske den hadde utropstegn, men det kan hende jeg husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 sjekk i bmw brukermanualen for symbol, men jeg tror det er føleren til bremseklossene, altså utslitte bremseklosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Jepp, på min E28 er det slitasjevarsel eller lav bremsevæske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 jeg har e36 '94 og der er slitte bremser en rød lampe hvor det er to halvsirkler (eller en sirkel, husker ikke i farten) med 3 streker på hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå