Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer nå og kjøpe meg en E32. Trenger en bil med litt plass i. Hvordan er disse og kjøre? Er automatkassen bra/dårlig osv. Svakheter? Takk på forhånd!

Skrevet

Har selv en sliten E32... Se etter rust, nivåreg, el feil, forstilling... Ellers er det en stor og komfortabel bil... Nå er ikke min noe smykke men den fungerer greit for meg :D

Skrevet

E32 vil ruste, så det er viktig å undersøke om det er mye rust. Sjekk også forstilling! Bilen bør ikke riste når man kjører. Test dette også i litt høye hastigheter. Test alle elektriske funksjoner! Automatkassene er sterke og fine, men sjekk at de girer normalt og ikke for rykkete/hardt.

Skrevet

Min har gått langt over 300.000 km og går som en drøm enda (til tross for at oljelampa mi har lyst siden jeg fikk den, en føler som er dårlig bare :D ) Girkassa er også en drøm (aut)

Skrevet

E32 er en super bil uansett om det er bil nr 1 eller bil nr 10. Sørg for å finne deg et eksemplar som er i god stand, og du vil ha mye kjøreglede i tiden fremover. Motorveiene og langturene vil bli en fryd.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...