opt Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 6,5x15 et 18 relativt lite sår i de og de er ikke ovale. sitter på 195/65-15 piggdekk med en del pigg. ventilhettene har grodd fast. de subber foran på min ix så jeg har kjøpt noen andre. regner med det skulle gå fint på med "vanlig" innpress. gidder ikke å sende eller å plukke av dekka. kan gjerne bytte i innerskjermer med kjølekanaler. hentes i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 kjøper de gjerne jeg. men har ikke mulighet og hente de:s kan ikke sende kanskje? ser du bor i oslo/trøndelag. kjører du imellom? ikke mulighet og lempe de av ved lillehammer en gang vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 skal kjøre til trøndelag til jul, men har ikke plass til å ta de med dessverre. har ikke mulighet til å sende de med mindre du kan få en eller annen til å hente de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 er det fargeforskjell på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 det var synd, da har jeg ikke mulighet til å kjøpe de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 å kom igjen da, må jeg virkelig kaste de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 å kom igjen da, må jeg virkelig kaste de? nei, du kan ta de med oppover ifra oslo til jula:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 å kom igjen da, må jeg virkelig kaste de? nei, du kan ta de med oppover ifra oslo til jula:D skulle gjort det hvis jeg kunne, men det er begrensa hvor mye man får plass til i en 2-dørs e30. særlig når jeg skal ha med siste rest av flyttelasset mitt. hvor langt er det forresten til lillehammer? kanskje vi kunne møttes på halvveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 skal til oslo på onsdag dagtid. istedefor å kaste de kan jeg sikker få de eller gi deg 100kr for de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 skal til oslo på onsdag dagtid. istedefor å kaste de kan jeg sikker få de eller gi deg 100kr for de... jeg er på jobb på dagtid. kaster de ikke før om 2 uker da jeg flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 å kom igjen da, må jeg virkelig kaste de? nei, du kan ta de med oppover ifra oslo til jula:D skulle gjort det hvis jeg kunne, men det er begrensa hvor mye man får plass til i en 2-dørs e30. særlig når jeg skal ha med siste rest av flyttelasset mitt. hvor langt er det forresten til lillehammer? kanskje vi kunne møttes på halvveien? litt over 2 timer nord for oslo. kan kanskje møtes på hamar ja:) ikke umulig det i allefall:) skulle hatt noen vinterhjul, så jeg får kjørt i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 får jeg de for 300 så kan jeg hente i oslo i helga regner med mønsteret i alle er lovlig. dvs over 3mm, (helst litt mer da ) mvh jan-erik send pm eller svar her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 får jeg de for 300 så kan jeg hente i oslo i helga regner med mønsteret i alle er lovlig. dvs over 3mm, (helst litt mer da ) mvh jan-erik send pm eller svar her bra mønster i dekka, over halvparten av piggene er igjen også. hvis ingen andre vil ha de kan du få de for 400. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå