MGR Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 får jeg de for 300 så kan jeg hente i oslo i helga regner med mønsteret i alle er lovlig. dvs over 3mm, (helst litt mer da ) mvh jan-erik send pm eller svar her bra mønster i dekka, over halvparten av piggene er igjen også. hvis ingen andre vil ha de kan du få de for 400. jeg betaler 500kr for de!
opt Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 får jeg de for 300 så kan jeg hente i oslo i helga regner med mønsteret i alle er lovlig. dvs over 3mm, (helst litt mer da ) mvh jan-erik send pm eller svar her bra mønster i dekka, over halvparten av piggene er igjen også. hvis ingen andre vil ha de kan du få de for 400. jeg betaler 500kr for de! skal få de for 400 du også hvis du henter henter de i helga. selger de til førstemann som kommer å henter, hvis ingen vil hente de skal jeg se om jeg har mulighet til å møte deg på halvveien eller noe.
MGR Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 skal i begravelse i oslo på tirsdag, etter helga, kan muligens ta og hente de. men veit ikke om vi kjører sjøl, eller med tanter og onkler.
opt Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 ser ut som jeg blir kvitt de før eller i helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå