Anderslien Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Er disse solgt ja? Ja, de er det, men jeg kan skaffe flere sett. De koster da 4000kr. Frakt spanderer jeg ved forskuddsbetaling.
bergen79 Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 hei har du bilder av baklyktene og? og hva koster disse? er det med hele inmaten på frontlyktene?
Anderslien Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 heihar du bilder av baklyktene og? og hva koster disse? er det med hele inmaten på frontlyktene? Det er de vanlige baklyktene med hvit blink. Veldig fine. Skal ha 1100kr for disse. Hele innmaten på frontlyktene er med ja.
CEJ Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 de frontlyktene, er det med alt man trenger, tennere etc? så jeg kan putte dem på bilen min som ikke har xenon fra før av..? og lyser dem bra/langt?
i-vtec Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Hva skjer når man kommer på PKK med Xenon uten høydejustering da?
Anderslien Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 de frontlyktene, er det med alt man trenger, tennere etc?så jeg kan putte dem på bilen min som ikke har xenon fra før av..? og lyser dem bra/langt? Ja, du får med alt du trenger. Tennere og alt. Plug and play. Ja, lyser mye bedre enn med vanlig lys. Helt noe annet. i-vtec: En kamerat av meg kjøpte E34 angel eyes med xenon av meg, og han gikk rett gjennom eu-kontroll med de. De var også uten høydejustering. Så tror det skal gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå