ReBell Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Skal bestille xenonkit fra usa, noen som skal være med? 4300k, 6000k, 8000k, 10000k, 25000k. 4300k - 10000k kommer i både 35w og 55w. Prisen blir for 35w: 1900,- Prisen blir for 55w: 2700,- Disse er fra USA og er DOT merket, men ikke CE merket. Hvor enkle de er å montere osv, det vet jeg ikke, men det som er oppgitt er fra 10min til 30min. Vet at på noen biler er det vanskeligere pga. pæreholdere osv. I tillegg til prisen kommer porto til hver enkelt. Bestiller på mandag 3/12, og håper at dersom flere blir med, blir prisen noe lavere pr.kjøper.
Pilsen Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 ikke meningen og være kjip, men kit som er nesten dobbelt så dyre som MANGE plasser her i norge er ikke lett solgte.
ReBell Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Nå er vel ikke dette dobbelt så dyrt da, ser at kitet i shoppen til bimmers.no koster 1700 da så... og det er vel 35w...
Haug Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Dyrere enn mine Fikk forresten bestillingen fra deg i går, endelig Får håpe de funker bra og er enkle å montere.
ReBell Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Hehe, mulig det... Men se på nederste avsnittet da
Anderslien Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Jeg håper du har lagt på ganske bra i den prisen der, ellers lurer de i USA deg. Jeg kan skaffe et helt likt kit for veldig mye mindre PM meg så skal du få et billig et av meg.
ReBell Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Jeg har bestillt fra samme firma i 5 år, så tror ikke de lurer meg nei For å si det sånn.
pitchyou Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 hehe det var gode priser du, har akkurat kjøpt 2 xenon kit, ene kostet 900 pluss frakt og det andre kostet 1200 inkludert frakt... Begge 35watt
ReBell Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Hvis prisen er et problem så er det bare å la være å bli med å kjøpe, right? Nå kan vel ikke 1.gen 35w xenon sammenlignes med hverken 3.gen 35w eller 3.gen 55w... Ja, det er sikkert mulig å få billige xenonkit. Men ikke alle leverer like godt lys, og noen ballster ryker etter 3 mnd, pluss at plutselig skimrer lysene eller funker bare på en side osv. Har hatt sånt kit som jeg selger selv i over 2år på en bil, og har ikke merket noe uting i det hele tatt, pluss at lysene er sinnsykt skarpe. Det finnes A og B-varer av alle produkter, også Xenonkit Men som sagt, er prisen et problem, så er det jo bare å kjøpe av andre Hva andre har betalt osv, er meg likegyldig, og har ingenting med denne tråden å gjøre
Ballder Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Er bestandig noen som skal kommentere prisen og "sabotere" andres salg. Har sikkert gjort det selv også. Men som nevnt så er det jævlig plagsomt og få tråden dritfull av komentarer ang. pris på det man selger, og at alle andre kan skaffe det mye billigere både her og der. Da er det igrunn bare og skaffe og selge selv istedet for og føkke opp tråden til andre med tomsnakk synes jeg. Jeg gidder ikke og montere xenon i bimmeren, men kjøpte nylig to sett H4 bixenon til vitara'n, og der var det ove tusingen i forskjell på di to settene, og dere kan jo selv tippe hvilket sett jeg bruker. Det billigste til 1600 kr var rett og slett ræva!! Det markerte nærlyset like godt som en overkjørt hannkatt markerer teritoriet sitt for å si det sånn. Og det lagde så mye forstyrrelser at radio ble et hinnsides irritasjonsmoment deluxe.. Pluss at det ene lyset hele tiden tente litt etter det andre, og noen ganger måtte lys slåes av og på for og få det til og tenne i det hele tatt. Har du ikke råd til et som ligger litt over snittet i pris, så vent til du har råd til et litt dyrere. Sånne billige kit lyser selvsagt godt, men dem blender motgående trafikk mer enn noe annet. Dette gjelder ihvertfall meg og mitt forsøk på billig kontra dyrt. Legger til at det seff er stor forskjell på konstruksjonen på bixenon kontra singel xenon, så billige kit der bør jo være ok i lysbildet vil jeg tro.
ReBell Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Jepp, du har poeng. Det er vel så enkelt som at de som ikke vil ha ikke trenger å komentere innlegget Hva den enkelte har betalt er vel totalt uinteresant. Noen kjøper billig og er fornøyd med produktet, men faktum er at det er et stort spenn hva kvalitet angår på det meste man får kjøpt for penger, også xenonkit. Mye av forskjellen ligger i kvaliteten i komponentene som er brukt, dvs lyskvalitet og levetid.
Haug530D Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Her er de samme settene: Ebay http://search.ebay.com/search/search.dl ... category0= Norge: http://www.rimport.no/catalog/index.php ... e8fd74f213 Har faktisk funnet det i Norge til ca 2 høvdinger også, så skulle jeg på død å liv absolutt hatt dette settet hadde jeg nok kjøpt i Norge, hvis man sparer 200,- i forhold til å vente 3-4 uker (Amerikanerne er trege å sende) Foretrekker tyske Ebay fremfor Ebay.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå