BreitBau Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Denne vingen: Hva betyr UUC? Og fåes denne kjøpt andre plasser på nettet? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36-UUC-Style-Adjustable-Carbon-Fibre-Spoiler_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33638QQihZ008QQitemZ180187142245QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ebayphotohosting Liker flappen veldigg godt. Og er ikke så mange vinger som har sånn flapp... Edit: Flere bilder
BreitBau Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Jøss.. Noe Bmw greier? Dette visste jeg ikke no om?! Edit: Flere vinger med sånn flapp? Har bare sett de til E30?
hagenisse Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Orginalt er det en hamann-vinge tror jeg, som UUC kopierte. Jeg hadde en slik på min. Praktiske er at den kun festet med noen bøyler, slik at den kan tas av uten problemer. Hvorfor vil du IKKE handle fra ebay? Min kom fra Hong Kong.
BreitBau Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Vil ha carbon Flaps.. Men jeg vil ha standard vinge Må eventuelt lakke karbonfibern da.. Blir litt overkill syns jeg.. Har carbon Gtleppe foran.. Skal ha carbon leppe bak.. Og da passer det med carbon Flap.. Men ikke vingen.. Ebay selges det kun full carbon..
BreitBau Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Orginalt er det en hamann-vinge tror jeg, som UUC kopierte. Jeg hadde en slik på min. Praktiske er at den kun festet med noen bøyler, slik at den kan tas av uten problemer. Hvorfor vil du IKKE handle fra ebay? Min kom fra Hong Kong. ja ser den kan taes av.. Noen bilder av dette? Vil vel ligge igjen noe festemateriell når vingen er borte?
hagenisse Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Nei. Den er festet med en slags klemme liksom. Så det er bare å løsne to skruer på hver side så er den av. Du bør nok finne på noe å legge imellom der den ligger nedpå bakluka dog. Orginalt er ingenting i carbon mener jeg, men lakkere må du jo uansett, så kan like gjerne kjøpe (den mye billigere) UUC sin.
opt Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 oi oi oi en slik en har jeg sett etter lenge, så en svart coupe med en slik her i oslo, jævli tøft hvordan er kvaliteten da? vil du anbefale den hagenisse?
John H Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Brodern har også en slik en som kom fra hongkong Eneste negative eg kan si om den er at den kunne godt ha kom litt lengre ned mot bag.lokket, er nok pga, festeanordningen som forresten er helt genial! Utseende- og kvalitetsmessig ser den meget bra ut..carbonen er MEGET bra!!
BreitBau Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 vet noen om noen andre vinger med justerbare flap?
hagenisse Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 vil du anbefale den hagenisse? Liker du den er det ingenting å lure på.
opt Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 vil du anbefale den hagenisse? Liker du den er det ingenting å lure på. høres bra ut, bare synd det er så lenge til våren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå