rotor von schnell Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Har hatt problemer med at clutchen ikke har løst ut helt en god stund, og har blitt å ille at det ble vanskelig å gire i det siste. Tenkte kansje det bare var litt luft i hydraulik systemet som løser den ut. Så prøvde å lufte men da ville ikke clutchen løse ut i det hele tatt. Byttet så master sylinderen. Det hjalp ikke. Byttet slangen fra der du fyller på bremseveske og ned til master sylinderen og satt på slange klemmer på den. Slave sylinderen er bare 1 år gammel. Men prøvde å bytte den med en jeg fikk lånt. Det hjalp heller ikke. Har lufta med vanlige metoden uten hell. Har også brukt sånn lufting med enveis ventil og oljekane med pumpe som jeg har tredd slange på og kjørte veske motsatt vei. Skjønner ikke en dritt. Når jeg tok av slave sylinderen stakk jeg en skrutrekker inn for å se om staget som går på tveres i clutchuset var på plass og det var det. var 30mm inntil det. Noen som har noen tips? Orker snart ikke ligge under e30 i en å få bremse veske over hender og ansiktet.
Haug530D Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 mulig gåen trykkplate. Ville heller sagt utløserlager jeg da.
RogE36R Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 mulig gåen trykkplate. Ville heller sagt utløserlager jeg da. Da skal han no ha kjørt en god stund med en helvetes ulyd..
rotor von schnell Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Er ikke noe ulyd. Har vært inne på tanken at staget i clutch huset er blitt bøyd el noe. Eller at fjærene i trykkplate er gåene. Tenkte på å prøve å få til å forlenge stempel stanga ut av slavesylinderen å se om det hjelper.
Morty999 Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 trur ikke du skal prøve å folenge stanga.. hehe men for å lufta så har jeg ett tips.. skru opp nippelen. vent til det renner helt jevnt ut.. også skru igjen, skru da slavesylindern ut, så du kommer til "stanga" så åpner du nippelen og klemmer stanga helt inn og holder den der mens du skrur igjen nippelen.. gjenta dette ett par ganger så skal det være i orden.. er den ikke helt fin da så er det bare å pumpe masse.. så går lufta ut av seg selv.. har også knota MASSE med clutch.. men har finni ut at det er den beste løsningen.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå