Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og "neonlars" på forumet her va i bodø å hentet en 94mod

toyota supra, det var artig kan du si, mne fan for noen veier..kjørte igjennom førde og der vet eg (ikke helt roen på alle disse veiene :lol: )

Senere var det ferie med bimmeren på kryss og tvers i danmark og sverige..

Samt en tur til østlandet med en mazda gtx for å få overhalt girkasse(bombe :wink: )

Så tror eg kom fram til ca 5000km tilsammen

Skrevet

jaha bimmerkongen!

Her spør trådstarter om en biltur i sommer, så drar du fram to stk, tja, hva skal jeg kalle det, kassebiler?

Toyota og Mazda skal ikke nevnes på bimmis forumet vettu, det er noen drittbiler og er ikke noe å feriere med!

Skal sant sies at en gtx høvler lett en 325!

Skrevet

tidlig i ferien var jeg en tur i danmark med 320 CI`n på vennetur med masse fyll:P (ble ikke mye kjøring der). senere på sommeren dro jeg og 3 venner til tyskland en uke. Også med coupeen. Dro oslo - helsingborg/helsingør - rødby/puttgarten - Dachau(sydtyskland) i et strekk (ca 170 mil) deretter tok vi det etappevis oppover mot hamburg igjen og var innom flere gamle dorfer og byer hvor vi overnattet. Var også innom heide park i soltau.

I hamburg hentet jeg 330`n som jeg har nå.'

fartet i tillegg en del rundt på østlandet

Ble drøyt 6000 km i løpet av ferien.

Skrevet
jaha bimmerkongen!

Her spør trådstarter om en biltur i sommer, så drar du fram to stk, tja, hva skal jeg kalle det, kassebiler?

Toyota og Mazda skal ikke nevnes på bimmis forumet vettu, det er noen drittbiler og er ikke noe å feriere med!

HAHAHA.... ka du e full i drit??

mazda e noe dritt ja.. måtte jo som sagt til østlandet å over hale gir kasse etter EN(!) gang på en liten dritt bane...

Men bimmere kan du spinne å herje med i 20år

Skrevet
Alt var ikke sammenhengende da....men noe var det. Når du har ok redskap så er det ikke så ille. :D

Fan til bil altså. Har hatt mye rart , men bmw'en tar kaka. Karakter 6 på en skala fra en til seks.

Arbeidsbil har vært V70 og A6. Savner de ikke selv om det også er meget gode biler.

Ser du er fra Haugesund. Skal på treningsleir på samme sted som Haugar jentene til neste år(februar). I år (februar)så traff vi de på vei ned og, hadde det kjempegøy på vei opp , så neste år skal vi ha det gøy både opp og ned pluss en hel uke i Tyrkia.

En uke i Tyrkia?? Du skal vel ikke på treningsleir i Tyrkia?

Fotballaget mitt skal ned en tur på treningsleir, eller hvertfall noen av dem :wink:

Skrevet
tidlig i ferien var jeg en tur i danmark med 320 CI`n på vennetur med masse fyll:P (ble ikke mye kjøring der). senere på sommeren dro jeg og 3 venner til tyskland en uke. Også med coupeen. Dro oslo - helsingborg/helsingør - rødby/puttgarten - Dachau(sydtyskland) i et strekk (ca 170 mil) deretter tok vi det etappevis oppover mot hamburg igjen og var innom flere gamle dorfer og byer hvor vi overnattet. Var også innom heide park i soltau.

Var også i Heide Park i sommer. Mange artige berg og dalbaner der :)

Skrevet
jaha bimmerkongen!

HAHAHA.... ka du e full i drit??

mazda e noe dritt ja.. måtte jo som sagt til østlandet å over hale gir kasse etter EN(!) gang på en liten dritt bane...

Men bimmere kan du spinne å herje med i 20år

greit nok at mazda er noe drit, men den gamle stoltheten e30 m3 blir tatt av en billig "323 gtx", det er noe som ikke stemmer da.

Har hatt mye biler, og har faktisk en 323 gtr stående oppe på hytten på hemsedal. Genial bil, til og fra trekket skal jeg si deg, rally, sidelengs + at du kommer fram over alt! ifjor måtte jeg sette fra med e39'n før fjellet, rett og slett for den er elendig på snø.

Skrevet

Var også i Heide Park i sommer. Mange artige berg og dalbaner der :)

Ja, jeg synes det var kjempebra der. den der store berg og dalbanen var helt rå :D

Skrevet
Jeg Leide en Audi A4 hos Avis og kjørte 6150 kilometer på 7 dager i Europa (en hviledag i Venezia)

Lengste etappen var fra Amsterdam til oslo i ett strekk. Gikk løs på ca 15 timer med 6 SMÅ stopp:D

Min passasjer hadde ikke lappen, så jeg var den eneste som kjørte, men det gikk bra!

Og ei heller hadde vel du? :lol: hehe..

Jeg var på tur til Danmark med ferja fra kristiandsand, men var lite kjøring og mye full i den ene uka i danmark! hehe..Var først i aalborg, dagstur til århus, dagstur til tyskland (citti markt), overnatting i køben og siste natten i løkken. Ferja hjem ble avlyst og vi måtte kjøre om Sverige og over Svinesund hjem igjen :P

Var 3 stk, bil var en ganske ny Bora 1.6...(trangt baksete!!!)Turte ikke ta min på langtur nedover kontinentet :lol: Ser det ble en HEL del kjøring, selv om det på ingen måte var ment som en kjøretur :P

Skrevet
jaha bimmerkongen!

Kjørte 60mil med en mazda gt-r og den er stiv som en stokk. og føltes ut som jeg hadde kjørt 150 når jeg kom hjem til tr.heim

hehe..vet at mazda gt-r min høvler en 325. men kasse er elendig men med god vedlikehold så holder den faktisk ganske brukbart.. men subaru og cossiene har ikke noe bedre 4wd kasser de heller når det gjelder trimmet biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...