Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her som hadde noen spennende bilturer i sommer? :)

Selv satte jeg ny personlig rekord når det gjelder langkjøring på 5 uker. Ble vel 650 mil totalt :) Er lov å komme med historier hvis noen opplevde no spennende :)

Strekningene jeg kjørte:

besy5wbw6pmunix2j2pr.gif

Trondheim - Mo i Rana(Via Sandnessjøen) - Trondheim,

Trondheim - Bømlo,

Bømlo - Stavanger - Bømlo,

Bømlo - Trondheim,

Trondheim - Oslo,

Oslo - Rudskogen,

Rudskogen - Bømlo,

Bømlo - Trondheim via Lillehammer(Cato320 ville se på bilen så gjorde en omvei :P)

Bilen holdt bra, bortsett fra at viftereima nesten røk og 1 strammehjul forsvant :P Så mistet jeg 2 blinklys og 1 tåkelys løsnet :lol:

Skrevet

Joda... vår 2003 E46 318d Touring var i sommer for femte gang på tur til området rundt Cannes i Frankrike. Med et par mindre turer til Nice og Monaco har turene tur-retur Århus-Cannes vært på ca. 6000 Km totalt (eller så langt ca. 30000 Km for fem turer sydover). Årets tur medførte for annen gang revner i en sveisekant i eksosrøret rett før katalysatoren (dog først etter Hamburg på vei hjem). Intet alvorlig, men man kan dessverre stille et og et annet spørsmål ved BMW´s kvalitetskontroll... dårlig stål finnes det ikke så mange gode forklaringer på... :?

Skrevet

Ålesund - Oslo - Hirtshals - Danmark ei uke-Danacup ei uke med juniorene - Lubeck-Puttgarten-Rødby-Køben-Helingør-Helsingborg - Oslo - Ålesund.

Bilen funka veldig bra hele veien , kanskje best på Autobahn til vill jubel fra juniorene. Mor var ikke like fornøyd....

Minsten på 10 år sa det et øyeblikk minte om et spill på playstation. Joda,,,var gøy å være gutt et øyeblikk.

Skifta alt som jeg mistenkte var slitt i hjuloppheng både foran og bak når vi først var i Tyskland. Er overbevist på at jeg sparte masse penger på akkurat denne operasjonen.

Fin tur. :D

Skrevet

Hatt deg noen timer i bil sammenhengde du da ja =)

Jeg har kommet ut av tellingen hvor mange ganger jeg har kjørt til oslo fra haugesund, men ikke så mange turer jeg har kjørt som har vert lengre i et strekk.

Kjørt langtur med:

e30 316 - morsome gutteturer med stor bilslitasje.

e36 325 - maange ganger over. Grei bil med nok effekt til å holde fartgrensene (og litt til)

ford mondeo 2.0 - mange ganger. joda, komfort hvertfall, men fare for å sovne.

e36 318is - Mange ganger. Evig turtallsjag om du ønsker høy snittfart. ellers en ok bil. Og meget bråkete med effektanlegg!

Audi a4 1.8t quattro - meget kjekk bil i svingene. Henger godt.

e36 m3 3.0 - den største kjøregleden jeg har hatt over. Ingen over ingen ved siden! Satte også tidsrekord.

Jeg elsker bilturer å hater å fly.. derfor blir det ofte med å kjøre når jeg skal noen plass. Har også diverse erfaringer med dyr i veien, men har til nå kjørt skadefritt =)

Skrevet

Alt var ikke sammenhengende da....men noe var det. Når du har ok redskap så er det ikke så ille. :D

Fan til bil altså. Har hatt mye rart , men bmw'en tar kaka. Karakter 6 på en skala fra en til seks.

Arbeidsbil har vært V70 og A6. Savner de ikke selv om det også er meget gode biler.

Ser du er fra Haugesund. Skal på treningsleir på samme sted som Haugar jentene til neste år(februar). I år (februar)så traff vi de på vei ned og, hadde det kjempegøy på vei opp , så neste år skal vi ha det gøy både opp og ned pluss en hel uke i Tyrkia.

Skrevet

fløy til karlstad i sommer og kjørte 116 mil hjem igjen med min nyinnkjøpte 94-mod m3e36 hadde nærkontakt med 2 hjorter+ litt kappkjøring mot en audi a4 1.8turbo med et frekkt kvinnemenneske bak rattet :D

dro alene da en flybilett kom på 4000kr,men d var en skikkelig gøy tur med en masse nedgiringer og forbikjøringer.

m3e36 er en kongebil!! når e46m3 faller litt i pris blir valget enkelt 8)

Skrevet

Har vel hatt min del kjøring eg og.

Først Stavanger-koed(deler)-Flensburg(fiks av div ting)-stavanger.

Hadde og 5 uker i USA (wyoming), og klarte å kjøre ca 7-8000km på veiene der i en Toyota Tundra, inkl en t/r Las Vegas. Må innrømme eg savnet BMW`en endel ganger. På den andre siden så kjørte me av og til plasser som BMW`en ikkje hadde klart å komme i nærheten av.... :P

Skrevet

Ikke så veldig spennede, men ble en tur til Tomter i hobøl kommune , litt utenfor spydeberg.

Ett kjempe koselig sted som setter gamle Volvoer høyt i verdi.

Å eneste nye bilen jeg så på en uke var lokale kjøpmannen med sin ny A6.

Turen gikk fra Bergen, via Gol, gjennom oslo, og litt videre på E18.

Untitled-1.jpg

Untitled-2.jpg

På vei nedover

100_1088.jpg

100_1086.jpg

Lite stopp på en ukjent sted mellom Gol og Oslo.

Men dama på den lokale Shellen var drit fin :)

100_1105.jpg

Vel fremme måtte vi improvisere med parkering, da det var 7biler som måtte få plass på en liten tomt.

100_1112.jpg

Vi så også denne skjønnheten.

100_1133.jpg

Ble også dagstur til Halden.

Bildene fra der får komme etter på, da photobucket ikke funker som den skal.

Skrevet

Jeg Leide en Audi A4 hos Avis og kjørte 6150 kilometer på 7 dager i Europa (en hviledag i Venezia)

Lengste etappen var fra Amsterdam til oslo i ett strekk. Gikk løs på ca 15 timer med 6 SMÅ stopp:D

Min passasjer hadde ikke lappen, så jeg var den eneste som kjørte, men det gikk bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...