Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare å kjøpe en motor på bmw da ;-) de er like på fører og passasjer side, så er det bare å låse og tulle, så finner du den som er ødelagt.... det var det jeg gjorde ;-)

Skrevet

hvis du har den lille "bryteren" i dørlåsen kan det også være denne, trykk den inn og prøv og lås og se hva som skjer, det var problemet på sedanen jeg hadde før, coupe lyset skal også gå på denne, hvis du har den...

Skrevet
hvis du har den lille "bryteren" i dørlåsen kan det også være denne, trykk den inn og prøv og lås og se hva som skjer, det var problemet på sedanen jeg hadde før, coupe lyset skal også gå på denne, hvis du har den...

Prøvde å trykke inn knappen, men det samme skjedde! Så må vel være låseren :(

Skrevet

skjekk låsen på alle dørene, og hvis det ikke funker, så er det nok en motor en plass ja :-) kan også være tanklokkdekselet... åpne det opp og så prøv... da er du liksom sikret :-P

Skrevet

bare hyggelig, si ifra hvis du finner ut av no da :-P evt så kan du sikkert kjøpe en slik motor på en skrap handler, og så teste, og hvis det ikke funker, kan du levere den tilbake og få pengene igjen... det kan du i hvertfall her nede...

LYKKE TIL! :-)

Skrevet

Hva hvis jeg får montert fjernstyrt sentrallås? Blir det fremdeles det samme med at den låser seg opp igjen? :P

Jeg har en Defa fjernstyrt sentrallås liggende ny i eske som jeg fikk med bilen da jeg kjøpte den. hvem er det som kan montere noe slikt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...