The StigMeister Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 stig, da er det enkelt og greit at den ene ikke funker som den skal... bare å begynne å feilsøke da Ja vil tippe det er på sjoførsiden.. men er så vant med det nå at jeg får ta det når jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 bare å kjøpe en motor på bmw da de er like på fører og passasjer side, så er det bare å låse og tulle, så finner du den som er ødelagt.... det var det jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 bare å kjøpe en motor på bmw da de er like på fører og passasjer side, så er det bare å låse og tulle, så finner du den som er ødelagt.... det var det jeg gjorde Kan det være noe annet enn låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 hvis du har den lille "bryteren" i dørlåsen kan det også være denne, trykk den inn og prøv og lås og se hva som skjer, det var problemet på sedanen jeg hadde før, coupe lyset skal også gå på denne, hvis du har den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 hvis du har den lille "bryteren" i dørlåsen kan det også være denne, trykk den inn og prøv og lås og se hva som skjer, det var problemet på sedanen jeg hadde før, coupe lyset skal også gå på denne, hvis du har den... Prøvde å trykke inn knappen, men det samme skjedde! Så må vel være låseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 skjekk låsen på alle dørene, og hvis det ikke funker, så er det nok en motor en plass ja kan også være tanklokkdekselet... åpne det opp og så prøv... da er du liksom sikret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 skjekk låsen på alle dørene, og hvis det ikke funker, så er det nok en motor en plass ja kan også være tanklokkdekselet... åpne det opp og så prøv... da er du liksom sikret Takk for tipsene Skal prøve etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 bare hyggelig, si ifra hvis du finner ut av no da evt så kan du sikkert kjøpe en slik motor på en skrap handler, og så teste, og hvis det ikke funker, kan du levere den tilbake og få pengene igjen... det kan du i hvertfall her nede... LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Skal si ifra Må ha ny motstand til varmeapparatet også, så er jo greit å finne slike ting brukte. Er svindyre nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 ja, koster å være kar hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Hva hvis jeg får montert fjernstyrt sentrallås? Blir det fremdeles det samme med at den låser seg opp igjen? Jeg har en Defa fjernstyrt sentrallås liggende ny i eske som jeg fikk med bilen da jeg kjøpte den. hvem er det som kan montere noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 skal det være godkjent så må du nok inn til en som driver med dette... de kan jo også kanskje i samme slengen se på problemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 skal det være godkjent så må du nok inn til en som driver med dette... de kan jo også kanskje i samme slengen se på problemet ditt Ja godkjent må det være Frå høre litt rundtom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Til meg har kupelyset klikket også. Uansett hvilken dør jeg åpner vil ikke lyset skru seg på. Forslag?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå