Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Takk takk du.

Nei, nå må det spares litt tror jeg.. Ryker mye penger på alle disse hekkans Julegavene :D

Har også bestillt lakkering/rustfjerning av dørene, bagasjeluke og bakstykke i Januar. Samt av coiloversene kommer en gang i Januar var beskjeden jeg fikk sist jeg snakket med GS bildeler. Så må begrense pengebruken litt :)

Så dette for holde for noen mnd frammover.. Må ha klart litt cash når bilen skal til "Tommy's Car Spa" å shines før Concure D'Elegance :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Tusen takk for det :)

Vil påstå at noe av det jeg har gjort med bilen ikke er å "kaste vekk" penger.. Om jeg har tjent noe på det er en annen sak.. Jeg tenker som så at om jeg går i 0,- eller litt tap når jeg selger bilen er det verdt det! Verre med disse andre som styler bilen så den SYNKER i verdi!

Så du får lage en tråd og bare begynne å gjøre din E46 penere ;)

-------------

Forøvrig oppdatert førstesiden med litt planer for 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er girkule montert, ble vanlig m-tech i sort skinn uten lys da jeg fikk den VESENTLIG mye billigere hos bavaria enn den med lys i noen andre plasser.. Synes selv det ble meget bra!

Skal få tatt noen skikkelige bilder en dag været blir pent :)

Har forøvrig fått ny update fra GS bildeler om at coiloversene skal komme på lager den 12. Januar og blir sendt da! Synes igrunnen det har vert lang nok venting, så håper de klarer å holde datoen denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update 29.01.09:

I dag kom det en kjekk pakke i posten som inneholdt "Swissvax Autobahn Wheel Wax with PTFE". På godt norsk er dette felgvoks med teflon :)

Fikk så pakket ut denne lille nysselige boksen med voks.

_MG_0006-1.jpg

Herligheten på 50ml koster nermere 400,- Lukten alene er nærmest verdt pengene, for denne lukter helt SINNSYKT deilig. Så jeg gleder meg til å se om resultatet er i samme klasse som lukten :lol:

Har forøvrig også fått vite at coiloversene er på vei i posten i dag.

Vil derfor bruke et par linjer til å takke Morgan hos GS bildeler for god service tilslutt selv om det har vert et par heftige telefonsamtaler i løpet av den snart 2 mnd lange ventetiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 29.01.09:

I dag kom det en kjekk pakke i posten som inneholdt "Swissvax Autobahn Wheel Wax with PTFE". På godt norsk er dette felgvoks med teflon :)

Fikk så pakket ut denne lille nysselige boksen med voks.

_MG_0006-1.jpg

Herligheten på 50ml koster nermere 400,- Lukten alene er nærmest verdt pengene, for denne lukter helt SINNSYKT deilig. Så jeg gleder meg til å se om resultatet er i samme klasse som lukten :lol:

Har forøvrig også fått vite at coiloversene er på vei i posten i dag.

Vil derfor bruke et par linjer til å takke Morgan hos GS bildeler for god service tilslutt selv om det har vert et par heftige telefonsamtaler i løpet av den snart 2 mnd lange ventetiden :)

Den krukken med voks må være bitte liten siden den bare er 50ml. Var pris med frakt eller? Ser den koster 269kr hos scandicshine.no.

Jeg skulle gjerne likt på prøvd Swissvax voks og sett om den er bedre enn den jeg bruker. http://www.autogeek.net/pbws.html

pncr1wsk2p3r8il5akru.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...