Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, den er bitteliten.. Og ja, stemmer bra det med 269. Kjøpte den av scandicshine. Så 400,- er med frakt ja. Tror det var 389,- eller noe slikt.

Er også veldig spendt på hvordan resultatet blir iom. at Svissvax liksom er det "ypperste" innen bilpleie uten å gå på proffserier.

Den er ca så liten ;)

_MG_0012-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, bare måtte ta et lignende bilde :lol:

Min er 8 oz, som er ca 240ml, så jeg har masse igjen. :wink:

Hehe, feigt at du klarte å få telefonen til å stå rett opp, fikk mye bedre vinkel :P

Men jeg håper at Swissvax'en er litt drøy så den varer litt, men den skal jo vare lenge iom at det er teflon i den. Håper å få prøvd den så fort som mulig. Mulig jeg må snikprøve på en av felgene på jobb i morgen :twisted:

Leverte bilen min hos scandicshine i sommer, og de vet hva de driver med! Flinke karer.

Ble brukt swissvax produkter.

Skulle likt å prøvd swissvax sine produkter på bilen jeg også, men må nok spare litt enda da de ikke akkurat er på billigsalg :lol: Sugen på Masters Kittet, det koster vel rundt 4000,- om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør egentlig denne voksen?

Skal vel i hovedsak gjøre felgene blankere or "motstandsdyktig" mot bremsestøv, steinsprut og annen dritt som måtte komme. Blir jo mye enklere å vaske felgene også når denne er på iom at dritten ikke sitter like bra som uten voks.. Er vel omtrendt samme som voks på bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ENDELIG coiloversene kommet. Fikk hentet pakken hos posten ca 4 minutter før de stengte og kjørte med et stort smil hele veien (ca 300 meter) hjem :D

Fikk lempet den 23kg tunge pakken inn på stuen og begynnte utpakkingen :twisted:

_MG_0021.jpg

_MG_0027.jpg

_MG_0037.jpg

_MG_0039.jpg

Krypton Gas, me like :twisted:

_MG_0033.jpg

Hardhetsjusteringstingen :D

_MG_0030.jpg

_MG_0035.jpg

Håper å få montert det i løpet av uken :)

Hva tycks?

(Vil igjen bruke en linje til å takke Morgan hos GS bildeler :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje skrevet det, men hvor kjøpte du fra? :) Kommer til å bli bra.. Leter litt etter coilovers til bilen min også. Sykt å kjøpe en liten boks med voks, til 400kr :lol:

Kjøpte hos GS bildeler. Hehe, 400kr ja.. Galskapen blir bare verre med årene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev akkurat i tråden på det andre forumet at jeg må få prøvd å tatt turen ned :) Men må prøve å ordne overnattingsplass.. Vet ikke om jeg gidder å bare kjøre dagstur..

så det ;-)

du får stikke til rompisen din da vettu ;-) og sove litt der :-P jeg er ikke ferdig på jobb før 15 uanz, så jeg er der nok rundt 15:30 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er coiloversene montert.. Ble sykt digg.. Stillte dem på hakk 16 av 28, så akkurat passe stivt. Var på god tid å få byttet. Den ene demperen framme var de ikke motstand i lengre. Den stod bare i bunn etter vi presset ned :lol:

Har ikke fått tatt noen bilder av bilen etter monteringen da det ble litt sent og vi ville hjem/ut å teste :twisted: Men det kommer i morgen.. Men her er vertfall et par fra monteringen :)

Kjekt med litt høy bukk så får riktig arbeidshøyde :)

_MG_0040.jpg

_MG_0044.jpg

Vekk med hjulene

_MG_0045.jpg

Bakdemper demontert

_MG_0048.jpg

Bakfjærene av

_MG_0052.jpg

Ny fjær på plass :)

_MG_0056.jpg

Demper festet i tårnlageret, klar til montering nede.

_MG_0061.jpg

Montert

_MG_0083.jpg

_MG_0089.jpg

_MG_0090.jpg

Demper framme demonteres

_MG_0066.jpg

_MG_0064.jpg

_MG_0063.jpg

Lenkearm av

_MG_0071.jpg

Litt forskjell på nytt og gammelt :D

_MG_0074.jpg

_MG_0067.jpg

Framdemperene klar til montering

_MG_0076.jpg

_MG_0078.jpg

Espen i arbeid :)

_MG_0080.jpg

Montert

_MG_0091.jpg

_MG_0092.jpg

Har fått testet de litt i kveld med en del kjøring over humper og diverse. Samt litt morro på snøen :twisted: Fungerer utmerket.

Kommer bilder i morgen av bilen etter montering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...