Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestillte potta gjennom jobben. De koster omtrent det samme veil. Tror den koster ca 5700 veiledene + mva og frakt.

Og ved full pris hadde valget lett vært eisenmann!

Sikker på at du ikke mener supersport i stedet for supersprint?

Jeg kommer til å bytte hamann bakpotten min i Supersprint veldig snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte potta gjennom jobben. De koster omtrent det samme veil. Tror den koster ca 5700 veiledene + mva og frakt.

Og ved full pris hadde valget lett vært eisenmann!

Sikker på at du ikke mener supersport i stedet for supersprint?

Jeg kommer til å bytte hamann bakpotten min i Supersprint veldig snart....

Jepp er sikker på det, jeg har SuperSPRINT på bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått justert eksosen skikkelig da det følgte med feil fester. Men skal levere den til svendsen eksos snart så de får justert riktig.

Kan prøve å få tatt et lydklipp av lyden.. Er igrunnen ikke så veldig mye forskjell fra originalt. Lyden er litt hissigere når du drar på, og BITTELITT mørkere på tomgang. Den er ikke bråkete i det hele tatt.

Dersom du er ute etter bare litt mer lyd enn originalt som ikke blir for brummete er supersprint rett for deg. Er du ute etter å få fram sekserlyden skikkelig og litt brummete ved tomgang og grom lyd ved pådrag så kjøper du Eisenmann! Jeg hadde uten tvil kjøpt Eisenmann dersom jeg ikke fikk supersprint veldig billig gjennom jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et par bilder etter monteringen av coiloversene.. Er framdeles ikke helt fornøyd med høyden. Tror jeg enten vil justere bittelitt opp bak eller litt ned framme.. Hva mener dere?

Men har nå kjørt en del etter monteringen, og det er en helt ny verden fra de originale. Får jo ikke testet skikkelig med vinterhjul og snøføre, men virker utrolig tight til nå. Akkurat passe stivt med et _snev_ av comfort med den hardhetsinstillingen jeg kjører på nå.. Gleder meg til å få bilen på banen igjen og virkelig prøvd :twisted:

Uansett.. Her er noen bilder..

_MG_0007copy.jpg

_MG_0011.jpg

_MG_0019.jpg

_MG_0029.jpg

_MG_0018.jpg

_MG_0035-1.jpg

IMG_0048.jpg

_MG_0058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du er fornøyd. Jeg ville senket den litt mer foran. :)

Også har du støv på sensoren i kameraet, ser det godt med så liten blender du har på de bildene. :wink:

Hehe, så det nå jeg også når jeg la ut bildene isted. Må nok sette på selvrensen ja :)

Ble fint men enig med E.H.D mer senk foran, Fine felger hvor kjøpte du de?

Regner med du mente vinterfelgene som er på siste bildene der. De har jeg kjøpt på jobben (Jobber hos Forus Dekkservice). De heter BBS RX (CSL look), så veldig bra kvalitet.

Nice :wink: Enig med litt senk foran

Ser ut som det blir et lett valg alikevel. Alle er vist enige om litt mer forran. Når jeg ser bildene er jeg igrunnen enig i det selv også :) Så det veldig bra på øverste bildet at den trengte litt mer framme for å bli lik bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte potta gjennom jobben. De koster omtrent det samme veil. Tror den koster ca 5700 veiledene + mva og frakt.

Og ved full pris hadde valget lett vært eisenmann!

Sikker på at du ikke mener supersport i stedet for supersprint?

Jeg kommer til å bytte hamann bakpotten min i Supersprint veldig snart....

Jepp er sikker på det, jeg har SuperSPRINT på bilen min.

Jeg hadde 100*75 stusser på 328'en min jeg solgte til "saevik". Jeg hadde full supersprint eksos med rette rør mellom grenrør og bakpotte også. Er ute etter dette igjen. Kan du skaffe "gjennom jobben din?" Det jeg trenger:

-Manifold. cod: 787401

-Front pipes kit Stainless steel. Alternative to 760402. cod: 787412

-Rear exhaust 100x75 cod: 787407

Har du fin pris på den?? ;)

:)

Og en annen ting: Kan du ta noen bilder fra side, ovenfra, underifra for å se vinkler?

Hamann potten min peker litt mot venstre, og det liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg vil at potten skal peke rett ut, og det gjorde supersprint potten jeg hadde tidligere. Det er supersprint som har laget Hamann potten også, men jeg er ikke helt fornøyd for det. Lyden er grisefin, men synes den er litt skeiv....mot venstre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få skjekkt i prisene og se hva jeg kan ordne. Skal også få tatt noe bilder av hvordan det er nå. Men som sagt fikk jeg med fester til 330i så den passet ikke perfekt på min 320. Så har ikke fått justert skikkelig. Men du skjønner vertfall tegningen hvordan det skulle vert.

Men akkurat nå er bilen nedsnødd, så må ta det en dag jeg ser bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...