Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet at det pleier å komme litt snø i mars. Men har jo en liten fordel med at jeg kan skifte fram og tilbake hver dag iom at jeg jobber på et dekkverksted.. Så tar ikke det så tungt :D

Gleder meg forøvrig også til å ta nye bilder EHD.. Tror jeg skal prøve å finne meg en litt fargerik plass og prøve meg på noen HDR shots :shock:

@ Giljen. Skal justere så den kommer i rett posissjon i det utskjærte hullet i bakfangeren. Henger litt på skrå og nedfor nå. Men festene jeg fikk med var til 330, så tror svensen må mekke nye fester eller kappe å sveise å herje. Derfor jeg ikke setter i gang selv.. Tror forøvrig at jeg må høre lyden utfor bilen først før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør. Får jo ikke så mye intrykk av å sitte inni bilen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 6. mars

Da er foringene i bærearmene bak skiftet til powerflex og bilen er klar for hjulstilling i morgen :)

Eksosen er ferdig justert og det ble også montert mellomrør. Lyden ble perfekt. God og hissig rumlig fra 6'eren når du gir på og stille og behagelig ved vanlig kjøring. Meget fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update 25. Mars:

Da kommer endelig litt nye bilder. Har plukket ut de jeg synes ble best. Prøvde meg også på HDR bilder, men fant ut at jeg trenger enda litt øving før jeg kan legge de ut her.. Uansett, her kommer et par bilder fra dagens shoot med sommersko :)

_MG_0177.jpg

_MG_0182.jpg

_MG_0162.jpg

_MG_0163copy.jpg

_MG_0167.jpg

_MG_0172.jpg

Ser senken ok ut? Er meget fornøyd selv.

Kommer tilbake med mer snart når jeg får øvd litt mere på HDR :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stativ er tingen ja. Bildene dine var veldig "soft". Noe som kan løse problemet er å manuelt styre den røde fokusprikken, istedenfor å la kamera velge det (hvis du ikke gjør dette allerede)

Ellers så er jo oppskarping i photoshop et must om du har tilgang til dette. Uansett så har bildene potensiale, men jeg synes noen av vinklene ble litt kjedelig. Et tips er å f.eks sjekke ut tråder på bimmerforums.com og lære av fotografene der. Der har jeg lært mange triks.

Forøvring fin senk, og en fin bil du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt sånn... bilde 1 og 2, skulle du hatt med hele bilen på, istedenfor så mye rundt... eller gått litt mer bak bilen... en regel er vel å ha med hele baklykta i bildet...

bilde 3 var tøft, skulle bare vært litt mer fokus :-)

4 trenger stativ for å få mer klarere bilde, men flott ellers...

5 hmmm... ikke så mye å si ^^

6 burde også hatt stativ og har mye potensiale for hdr... men skulle heller hatt mer rom foran bildet, enn bak...

:-) men stå på... samme som meg... lærer mens man holder på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for fin feedbak vertfall. Har brukt stativ, 10 sekunder utløser og tatt bildene i RAW. Så føler ikke jeg kan holde så mye stødigere enn det.

Men det er objektivet som ødelegger for de uskarpe bildene. Vet ikke hvorfor det gjør det. Det originale 18-55mm fra cannon.. Gjorde ikke det før :S Kanskje det er mye dritt på linsa.. Må skjekke det.

Prøvde å konverte til HDR i PS men klarte ikke å få de 100% like. Men kan sende deg et par så du kan se Sondre hvis du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...