lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Da er coilovers bestillt.. Ble ikke PSS10 da dette ble VELDIG dyrt til slutt med frakt og en høy dollarkurs.. Men satser på at det nye kittet også er meget bra, som forsåvidt også kostet nok Kan hinte til at det har 28 justeringsmuligheter, så ser vi hvem som blir førstemann til å gjette riktig Spax RSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Spax RSX Hvordan viste du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Spax RSX Hvordan viste du det da? har div snorer jeg kan trekke i eller har jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Har bare en snor jeg, å den får ikke du trekke i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Har bare en snor jeg, å den får ikke du trekke i haha, må ikke du dra inn den humoren.. Hva vant jeg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 heder og ære! hehe... hmmm... skal like å se søreng juster sine 28 muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 heder og ære! hehe...hmmm... skal like å se søreng juster sine 28 muligheter haha Lure på om søreng tar tegning etterhvert.. på hvordan jeg fant det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 heder og ære! hehe...hmmm... skal like å se søreng juster sine 28 muligheter haha Lure på om søreng tar tegning etterhvert.. på hvordan jeg fant det ut han finner det sikkert ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hehe, åjoda.. Har en god ide hvor han fant det ut.. Tror de kaller de MSN? Er forøvrig spent på hvordan jeg skal lære meg justeringene selv Må nok sette meg GRUNDIG inn i dette for å ikke stille meg til helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 hmmmm... kom med msn adressen da... haha... kommer til å som å kjøre kjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hehe, åjoda.. Har en god ide hvor han fant det ut.. Tror de kaller de MSN?Er forøvrig spent på hvordan jeg skal lære meg justeringene selv Må nok sette meg GRUNDIG inn i dette for å ikke stille meg til helvette! Viktig å ha det på STELL Msn e, en fin sak! .. Alle må forresten si Gratulere til Søreng. Hvorfor? får det! (evt får sykt nysjerrige, spør han) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 skal du bli far?! grattis! (å nei) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 skal du bli far?! grattis! (å nei) Såpass er det ikke, men alikavel. Fet! Msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Haha, får da for guds skyld ikke håpe det enda.. Ikke som jeg vet om vertfall.. Han hinter nok til fredag kan jeg tenke... Da ender tenårene EDIT: Han har fått msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 spiritus ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå