Søreng Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Skal i grunnen være klar for ringen nå ja. Skal bare bestille gateslicks'ene så er jeg klar.. Meeeen, han jeg skulle reise med bakker muligens ut så da ser det litt mørkt ut.. Er ikke sikker på om jeg har lyst å kjøre ned alene når jeg ikke "kjenner" noen Har vurdert krengestag. Kommer sikkert det også, men det er ikke en prioritet akkurat nuh. Bilen er i grunnen tight nok nå.. Men får se hvordan den er på banen når den tiden kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Jeg hadde 100*75 stusser på 328'en min jeg solgte til "saevik". Jeg hadde full supersprint eksos med rette rør mellom grenrør og bakpotte også. Er ute etter dette igjen. Kan du skaffe "gjennom jobben din?" Det jeg trenger:-Manifold. cod: 787401 -Front pipes kit Stainless steel. Alternative to 760402. cod: 787412 -Rear exhaust 100x75 cod: 787407 Har du fin pris på den?? PM Sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Update 15. Feb: Var og skulle ta hjulstilling på fredag og fikk kun tatt ene bakhjulet.. Ble fort avlyst da vi så at ene bærearmsforingen bak på høyre side var ødelagt. (Hehe, lurer på hva det kan komme av ) Så da må jeg ha nye foringer i bakstillingen.. Er det noen anbefalinger? Har tenkt litt på powerflex, men har hørt at disse har tensenser til å lage litt lyder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Hvordan lyder tenker du? Har hatt powerflex på flere biler, og kan ikke huske noen lyder. Powerflex er jo greit da bilen blir litt stivere, de er enklere å skifte enn orginale og holder lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hvordan lyder tenker du? Har hatt powerflex på flere biler, og kan ikke huske noen lyder. Powerflex er jo greit da bilen blir litt stivere, de er enklere å skifte enn orginale og holder lengre Nei, bare hørte noen nevne at de kunne ha en tendens til å lage litt gnikke/knirkelyder. Men har bestillt powerflex til bærearmen bak nå. Så får vi se Pen Bil! Takk for det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Våknet til dette her i går. Dette er en SKJELDENHET i stavanger. Kan ikke huske sist jeg så like mye snø her. Så da måtte jeg ut å ta et par bilder senere på kvelden Ble ymse kvalitet, da jeg fant ut at jeg ville ha snøbilder litt seint, så var en smule mørkt. Men her er et par av de bedre vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Bilen din ser veldig nice ut på de bildene ass. Skal kjøpe csl felger selv neste mnd. Dette beviser at man ikke trenger m pakke for at e46 skal se bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Takker for det Fredheim.. Planen er ny front snart (blir antakentligvis M-Tech II med clubsport splittere da) og CSL bakluke.. Men det er desverre lommeboken som bestemmer når dette blir Skal du ha CSL felger sommer eller vinter? Hvilken størrelse? Det er en av de peneste felgene til E46 etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Skal ha 19 eller 18 tommer csl sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Skal ha 19 eller 18 tommer csl sommerfelger. Der har vi dem vettdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 6000K du har i xenon? Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Har orginal xenon i hovedlyktene som vel er 6000k ja ? Og xenon-look pærer i grøft. Hvis du tenkte at det så veldig blått ut blir du nok lurt av "Cooling filter" fra PS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Update 27. Februar: Da har sommerhjulene kommet på for et par dager siden, og det ble smooooth med senken. Powerflex foringene blir nok montert i morgen og det prøves på ny med 4-hjulskontroll etter det. Har forøvrig bestillt time hos Svensen Eksos på mandag til justering av eksosen så den kommer på riktig plass, der den skal være.. Er 1060,- mye for kun justering? Gikk vist under samme som "montering"? Vurderer også om jeg skal få de til å ta vekk mellompotten for å få fram enda litt mere lyd.. Men vet ikke om jeg har lyst.. Vill ikke ha "bråk" heller.. Noen synspunkter på dette? PS: Nye bilder kommer etter justering av eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 hva du skal justere ? blir ikke noe bråk om du fjerner mellom potta om du har super sprint i enden.. 0 blir bra d giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå