Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)

Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig fine bil du har Søreng;) eg ser deg ofte her ude på gatå, strøken bil du har det ska du ha;) eg bor 100 m fra deg ut ifra bildene eg såg;) bor på roaldsøy, har ein alpin hvit bmw e36 coupe med carbon panser;) du får nokk sitt an iløpet av nogen dager... får håpa me prates ein dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på hunvåg jeg, har sett litt på begge bilene deres (tror jeg har sett din furkan), er KUL din Søreng, hilste på deg med kiwien en gang, men jeg er ganske liten (15 år :roll: ) så du overså

meg sikkert :P

Edit: sinsykt me leifer Oo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine bil du har Søreng;) eg ser deg ofte her ude på gatå, strøken bil du har det ska du ha;) eg bor 100 m fra deg ut ifra bildene eg såg;) bor på roaldsøy, har ein alpin hvit bmw e36 coupe med carbon panser;) du får nokk sitt an iløpet av nogen dager... får håpa me prates ein dag ;)

Takk takk, det stemme at jeg ikke bor så langt fra der. Bare litt lengre inn og opp på haugen :)

Ser ikke gal ut den coupéen din heller. (Regner med det er den hvite med svart stripe på panseret og angeleyes?) Synes jeg har sett du har beige skinn i den, stemmer det? Ser vertfall veldig bra ut sammen med hvitfargen! Godt mulig vi prates en dag, du får ver med på streetmeeten ved Oljemuseet!

Bor på hunvåg jeg, har sett litt på begge bilene deres (tror jeg har sett din furkan), er KUL din Søreng, hilste på deg med kiwien en gang, men jeg er ganske liten (15 år :roll: ) så du overså

meg sikkert :P

Edit: sinsykt me leifer Oo

Takk takk, kjekt å høre.

Hmm, kan ikke si jeg husker det desverre :? Hilste jeg tilbake? Hvis ikke får du gjør det tydeligere neste gang, så skal jeg hilse tilbake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, kjekt å høre.

Hmm, kan ikke si jeg husker det desverre :? Hilste jeg tilbake? Hvis ikke får du gjør det tydeligere neste gang, så skal jeg hilse tilbake :D

Ja får hilse bedre neste gang :wink:

Hadde tengt meg inn på streetmeeten på oljemuseet jeg også, får hilse der jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fikk da testet R-dekkene fra Yokohama på Reve en liten tur før turen går til Tyskland og Nürburgring.. Og gud bedre for en forskjell fra vanlige dekk, helt enormt hvor mye bedre det henger enn vanlige sommerdekk.

Absolutt verdt pengene selv om det er en dyyyyr oppgradering.

Et par bilder :)

8v5ykdknk5i3ecbfum9u.jpg

u3uaawn9cttkja3i7h91.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 21.06.2010.

Da har jeg fått bestillt litt deler i dag fram mot turen til ringen neste mnd.

Begynner å bli passe ok i understell etterhvert og bør holde et par runder der nede hvertfall :lol:

Satser på jeg merker litt forskjell med de nye oppgraderingene. Synd med så lang leveringstid da :(

- EBC Yellowstuffklosser fremme

EBCyellow.jpg

- GS Performance Topplager m/camberjustering fremme

46081.jpg

- Powerflex til bærearm fremme.

Powerflex+E30-E36+Front+arm+Rear+Bush+1.jpg

Tror det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...