Søreng Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Satser også på at det blir taxfree penger og ikke delepenger Min blir brukt daglig, så den ser vertfall ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 så kan jeg si som jeg sier til meg selv gang på gang.... Hvorfor, HVORFOR!?!? det er jo bare en 320 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Jeg hører på de erfarne som sier at det ikke gjør noe. selfølgelig sikkert kjekkere med mer motor. Men mer en nok til første gang. Var vistnok en helt original E46 316 (102 hesteren) med på kurset i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furkan Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Veldig fine bil du har Søreng;) eg ser deg ofte her ude på gatå, strøken bil du har det ska du ha;) eg bor 100 m fra deg ut ifra bildene eg såg;) bor på roaldsøy, har ein alpin hvit bmw e36 coupe med carbon panser;) du får nokk sitt an iløpet av nogen dager... får håpa me prates ein dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Bor på hunvåg jeg, har sett litt på begge bilene deres (tror jeg har sett din furkan), er KUL din Søreng, hilste på deg med kiwien en gang, men jeg er ganske liten (15 år ) så du overså meg sikkert Edit: sinsykt me leifer Oo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Veldig fine bil du har Søreng;) eg ser deg ofte her ude på gatå, strøken bil du har det ska du ha;) eg bor 100 m fra deg ut ifra bildene eg såg;) bor på roaldsøy, har ein alpin hvit bmw e36 coupe med carbon panser;) du får nokk sitt an iløpet av nogen dager... får håpa me prates ein dag Takk takk, det stemme at jeg ikke bor så langt fra der. Bare litt lengre inn og opp på haugen Ser ikke gal ut den coupéen din heller. (Regner med det er den hvite med svart stripe på panseret og angeleyes?) Synes jeg har sett du har beige skinn i den, stemmer det? Ser vertfall veldig bra ut sammen med hvitfargen! Godt mulig vi prates en dag, du får ver med på streetmeeten ved Oljemuseet! Bor på hunvåg jeg, har sett litt på begge bilene deres (tror jeg har sett din furkan), er KUL din Søreng, hilste på deg med kiwien en gang, men jeg er ganske liten (15 år ) så du overså meg sikkert Edit: sinsykt me leifer Oo Takk takk, kjekt å høre. Hmm, kan ikke si jeg husker det desverre Hilste jeg tilbake? Hvis ikke får du gjør det tydeligere neste gang, så skal jeg hilse tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furkan Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Yes det er den bilen;) ka tid e streetmeeten då? har ikke styr på sånt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Streetmeeten er nå førstkommende onsdag ved Oljemuséet fra kl: 18:00 Her e den "offisielle" tråden fra BMWCCNR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Takk takk, kjekt å høre. Hmm, kan ikke si jeg husker det desverre Hilste jeg tilbake? Hvis ikke får du gjør det tydeligere neste gang, så skal jeg hilse tilbake Ja får hilse bedre neste gang Hadde tengt meg inn på streetmeeten på oljemuseet jeg også, får hilse der jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Det får du gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Fikk da testet R-dekkene fra Yokohama på Reve en liten tur før turen går til Tyskland og Nürburgring.. Og gud bedre for en forskjell fra vanlige dekk, helt enormt hvor mye bedre det henger enn vanlige sommerdekk. Absolutt verdt pengene selv om det er en dyyyyr oppgradering. Et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Rett å slett helt nydelig den her vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Rett å slett helt nydelig den her vil jeg ha Takk takk, du får følge med så kommer den kanskje for salg en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Update 21.06.2010. Da har jeg fått bestillt litt deler i dag fram mot turen til ringen neste mnd. Begynner å bli passe ok i understell etterhvert og bør holde et par runder der nede hvertfall Satser på jeg merker litt forskjell med de nye oppgraderingene. Synd med så lang leveringstid da - EBC Yellowstuffklosser fremme - GS Performance Topplager m/camberjustering fremme - Powerflex til bærearm fremme. Tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Det her er en meget lekker E46 Coupe altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå