Søreng Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Takk for det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Update 30 april: Det ble i dag satt på 5mm spacer bak. Fåreløpig ingen subbing, men gjenstår å se når det blir litt vekt bak Bilder kommer når bilen er vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Update 22. Mai: Da har jeg hatt en lang og tankefull uke om hvilket effektanlegg jeg skulle velge. Stod mellom supersprint og eisenmann. Den store forskjellen var at jeg fikk supersprint til halve prisen av eisenmann. Begge i 100% rustfritt til min bil. Har ikke klart å finne noen som har hatt supersprint på lik bil som min med samme motor. Men vet jo hvordan eisenmann høres ut og det er jo for å si det mildt perfekt. Så i dag bestillte jeg supersprint 2x80mm doble runde rør og var veldig fornøyd med prisen. Håper det kommer en gang i neste uke Og håper jeg også blir fornøyd med lyden. Spacerene måtte forresten av igjen da det subbet med litt folk eller ved sving og pådrag EDIT: Da var eksosen kommet Under 24 timers levering, det liker vi Blir forhåpetligvis montert neste uke en gang. Lover at bilder og film/lydklipp vil komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Update 29 mai: Da var eksosen montert. Ikke spessielt imponert over lyden enda, men har kun kjørt 5 mil, så må vel få en smule mer kjøring før det er ferdig innbrent. Men er vel litt mindre lyd i M52 motorene enn M50 generelt kanskje? Festene til eksosen var til 328 og 330 så passet ikke helt for å få potten høyt nok opp, men får enten modde det litt til, eller mase på nye fester Bilder kommer, og lydklipp når det har fått brent seg skikkelig inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 var innom en slik ekkel bil på jobb i går lurer på hvem sin det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 hmm, nei.. ikke godt å si gitt... Men mener å huske han så en annen grisete bmw der Fant forresten veien etterhvert.. Var framme ca halv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 hehe du gjorde det ja.... mye greiere vei å kjøre det, og ikke minst artigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Joda, kjekk vei Tok bare nedi en gang også, kom en fartshomp jeg ikke helt fikk med meg, så kom litt fort over den, men det må til ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 hehe... ja, pleier å gå unna nedover der i hvertfall hehe ja, det var den ene med en sving som jeg sa du måtte passe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Update 22. Mai:Da har jeg hatt en lang og tankefull uke om hvilket effektanlegg jeg skulle velge. Stod mellom supersprint og eisenmann. Den store forskjellen var at jeg fikk supersprint til halve prisen av eisenmann. Begge i 100% rustfritt til min bil. Har ikke klart å finne noen som har hatt supersprint på lik bil som min med samme motor. Men vet jo hvordan eisenmann høres ut og det er jo for å si det mildt perfekt. Så i dag bestillte jeg supersprint 2x80mm doble runde rør og var veldig fornøyd med prisen. Håper det kommer en gang i neste uke Og håper jeg også blir fornøyd med lyden. Spacerene måtte forresten av igjen da det subbet med litt folk eller ved sving og pådrag EDIT: Da var eksosen kommet Under 24 timers levering, det liker vi Blir forhåpetligvis montert neste uke en gang. Lover at bilder og film/lydklipp vil komme! Lov å spørre hvor du bestilte potta? Mente supersprint og eisenmann kostet omtrent det samme, men om supersprint er halve prisen så skal jeg bestille en med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Bestillte potta gjennom jobben. De koster omtrent det samme veil. Tror den koster ca 5700 veiledene + mva og frakt. Og ved full pris hadde valget lett vært eisenmann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jaja, da ble det en 3. plass i BMWCCNR Concourse D'Elegance 2008 i min klasse. Er veldig fornøyd da jeg ikke hadde planlagt og forberedt for å stille på forhånd Så da får jeg vel ta å gjør en bedre innsats neste år, så kanskje jeg kan komme bak Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Jaja, da ble det en 3. plass i BMWCCNR Concourse D'Elegance 2008 i min klasse. Er veldig fornøyd da jeg ikke hadde planlagt og forberedt for å stille på forhånd Så da får jeg vel ta å gjør en bedre innsats neste år, så kanskje jeg kan komme bak Tommy Skal ikke mye til for deg å klatre oppover på lista. Du fikk en del trekk for renhold (som er enkelt å fixe) å så ble du trukket for felger og eksos, ettersom du hadde meldt på bilen i original klassen (du skulle vært i modifisert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 Ok, er det jo et lys i tunellen da Skjønte egentlig ikke helt hvorfor jeg hadde blitt dømt i originalklassen da de skrev opp dette for meg. (Trodde jeg?) Renholdet skal gå nokså enkelt og fikse iom at jeg ikke hadde planer om å stille da jeg reiste nedover. Så bilen var verken støvsugd, støvtørket, polert eller grundig vasket. (Er det forresten mulig å få tak i lappen fra dommerne iom at jeg glemte å hente denne?) Men får ta det som en lærepenge å stille sterkere neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 ja, hehe... flere som må vaske skjønner jeg haha ^^ da fikk vi 3 plass begge to da tommy? hva fikk jeg trekk på? bortsett fra generelt renhold og dørtrekket og lista på bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå