BAYERNRACING Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Jeg eier en 87 mod cabrio som har vært kræsjet i vår som jeg skal få på veien til sommer'n ,, håper jeg da:D Massse å gjøre som sagt. skal skifte hele fronten på bilen og bygge ny motor med turbo og nytt drivverk skal på plass. Driver nå og demonterer hele bilen og legger alt i system i kasser. skal trekke opp intriøret selv i nytt skinn:D det tror jeg blir veldig tøft. Motor skal portes og borres og pusses opp til rundt 300-400 hk.. må titte i den allerede tomme pengboka!! hehe donasjon ønskes
BAYERNRACING Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Jeg eier en 87 mod cabrio som har vært kræsjet i vår som jeg skal få på veien til sommer'n ,, håper jeg da:D Massse å gjøre som sagt. skal skifte hele fronten på bilen og bygge ny motor med turbo og nytt drivverk skal på plass. Driver nå og demonterer hele bilen og legger alt i system i kasser. skal trekke opp intriøret selv i nytt skinn:D det tror jeg blir veldig tøft. Motor skal portes og borres og pusses opp til rundt 300-400 hk.. må titte i den allerede tomme pengboka!! hehe donasjon ønskes slik så bilen min ut i sommer. ble rettet opp en gang først men bare for og se bra ut. vis noen har noen BMW E30 cabrio deler så rop ut... trenger en del deler. -girkasse fra 325 -bak diff fra 325 med org sperre -bakre del av midtkonsul -linse lykter/angeleyes -effektanlegg -turbo satser +++ trim deler!!
Mikke1981 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Legg ut noen bilder under oppbyggningen da vel
RoaldJ Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 This thread is useless without pics!!! Hørres intresangt ut da.
BAYERNRACING Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 bilen ved demontering i desember 2007 kappet ut bjelken som panser sitter i , veldig skadet etter kræsjen. rettet opp etter kræsjen. ganske clean cut detta:) noe rust i batteri kassa, en det eneste jeg finner på hele bilen da:) demontering! fargeforslag av dama mi.. litt skeptisk..... hehe:) Mitt fargeforslag til bila :):):):):):):)
Yngvejos Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Jeg har linselykter til deg. 700kr så er de dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå