DanH Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Du skal ta kontakt med Ferdinand Motor. De ble anbefalt til oss av Kvål i Stavanger. De kan sine ting, og timeprisen var helt på linje med lommeboken vår. Hyggelige var de og http://www.ferdinand-motor.no/
bård Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Var det jeg også mente, at det var verdt et forsøk. Har vært der noen ganger og de virker hvertfall ryddige og seriøse når det gjelder verkstedet.. Hva var timeprisen der?
eriklepe Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Har bare positive erfaringer å komme med når det gjelder Jæger. Kjempeservice synes jeg! Har også benyttet meg av Fyllingen Auto siden jeg kan gå hjem derfra. Hyggelige folk, ok priser, relativt kort ventetid, og bra arbeid! Bil & Tele derimot har jeg nesten kun negative erfaringer med. Kokstad Autoservice er ganske rimelige. Men er noen skikkelige rotekopper. Omtrent slik som når leger amputerer feil fot.
DanH Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Mener timeprisen på Ferdinand var på 660 eller noe i den duren. Må få legge til at servicen var upåklagelig.
bmwj Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Har ikke fått tak i han, vet du nr hans eller?
DanH Skrevet Desember 5, 2007 Skrevet Desember 5, 2007 Hvis det er til Ferdinand du mener, så er det: Ferdinand Service AS Conrad Mohrsvei 25 5072 Bergen Tlf 55 36 23 66 Fax 55 36 23 60 Navn Stilling Telefon Finn Erik Hylland Daglig leder +47 55362359 Tom-Erik Droigk Verksmester +47 90825597 Ståle Sømåen Mekaniker +47 55362366
bmwj Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Postet i feil forum... har så mange tråder på gang no at det blir litt rot, men takker høres ut som ferdinand er verdt ett forsøk
bmwj Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Skrevet Desember 5, 2007 Har du snakka med han? eller var den kanskje solgt alt? Jeg fikk ikke tak i han på ccn-forumet, har du nr til han?
bmwj Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 Ville tatt kontakt med Roger på BMWCCN forumet, han skal selge en m52b28. For 20K får du han sikkert til å sette i motoren for deg også, bare å forhandle litt:) Han holder til i Bergen. Det var en M52TUB28(01mod), med tiptronic kasse, så det blir litt mye å gjøre for å få det gjort fort nok for meg, jeg bør ha bilen ferdig om en ukes tid...
bmwj Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 Landås Bilverksted da? Det er de som har gitt meg best pris hittil, venter på mail fra Tom-Erik på Ferdinand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå